Great read, metal takes some time getting into if you are used to a lihtger style of music. But I told you, you haven't lived until you went to a metal show lol.
Kas žino, Tomai, kas trauks žiūrovą, o kas ne? Kiekvienais maties spėjame vis iš naujo kokio formato ar stiliaus dainos bus gerai vertinamos. Kokia, taip vadinama, sekmės formulė? Jei dainininkas(ė) nekopijuoja ankstesnių metų Eurovizijos atlikėjų pasirodymų, jei daina yra netipiška Eurovizijai, plius melodinga ir atlikėjas charizmatiškas-to pilnai pakanka, kad galima būtų prognozuoti jam sėkmę. Šitame braliukų pasirodyme man labiausiai įsiminė atmosfera kuriama scenoje, vaikiškai liūdnos aishia akys ir statiškas jos trypimas vienoje vietoje. Melodija gan įsimenanti, graži, bet jos išpildymas tai šiaip sau. Ir toks įspūdis, kad daina jau kažkur girdėta. Jokios gyvybės, energijos akyse, jokio kontakto su publika. Blanki dainininkė, blankus pasirodymas. Nieko originalaus, savito.
vistiek reikia nusistatyti
kazkokius remus, kad
lengviau butu dirbti ir visi
susikalbetume...
Nieko netrūksta, numatyta
daugelis situacijų
Tam ir sukurti yra mokslai
aukštososiose mokyklose, kad
žmogus gebėtų atlikti gerai
savo darbus. Psihologijos
paskaitos praverčia, o taip
pat gyvenimiškoji patirtis.
Standartai nepades
nestandartinėse situacijose,
čia svarbiausia patirtis ir
kliento psichologijos
išmanymas
manau kad vistiek
bendravimas gali tureti tik
preliminarius standartus,
nes kiekviena situacija ir
bendravimas yra unikalus
vertinu gerai,nes
kiekviename darbe yra ir
turi buti tam tikri
bendravimo standartai.
Aprašyta, kaip turi būti
bendraujama su klientais, bet
ta informacija gana bendro
pobūdžio (kiekvienas
išsilavinęs žmogus juos žino)
Individualiai bendraujame su
kiekvienu viešbučio svečiu.
Mandagumas, pagarba,
supratimas,tolerancija -
taisyklės, kuriomis
vadovaujamės.
Reikalingas toks dalykas. Tam,
kad būtų suvienodinta
darbuotojų profesinė elgsena.
Negalima bendrauti su svečiais
"savo" nuožiūra, kaip pats
supranti. Tai neprofesionalu.
Manau, geriausias
įvertinimas yra musu sveciu
atsiliepimai
Tiesiog manau, jog
stamdartai privalomi -
pasisveikinimas
atsisveikinimas, bendros
informacijos pateikimas,
elementari etika. visa kita
vyksta pagal situacija
Nes viesbutyje jie butini.
Viešbutyje puiki bendravimo
atmosfera, darbuotojai turi
tam įgūdžių.