Priėmimo tarnybos darbuotojų apklausa

Pagrįskite atsakymą į aukščiau užduotą klausimą

  1. Great read, metal takes some time getting into if you are used to a lihtger style of music. But I told you, you haven't lived until you went to a metal show lol.
  2. Kas žino, Tomai, kas trauks žiūrovą, o kas ne? Kiekvienais maties spėjame vis iš naujo kokio formato ar stiliaus dainos bus gerai vertinamos. Kokia, taip vadinama, sekmės formulė? Jei dainininkas(ė) nekopijuoja ankstesnių metų Eurovizijos atlikėjų pasirodymų, jei daina yra netipiška Eurovizijai, plius melodinga ir atlikėjas charizmatiškas-to pilnai pakanka, kad galima būtų prognozuoti jam sėkmę. Šitame braliukų pasirodyme man labiausiai įsiminė atmosfera kuriama scenoje, vaikiškai liūdnos aishia akys ir statiškas jos trypimas vienoje vietoje. Melodija gan įsimenanti, graži, bet jos išpildymas tai šiaip sau. Ir toks įspūdis, kad daina jau kažkur girdėta. Jokios gyvybės, energijos akyse, jokio kontakto su publika. Blanki dainininkė, blankus pasirodymas. Nieko originalaus, savito.
  3. vistiek reikia nusistatyti kazkokius remus, kad lengviau butu dirbti ir visi susikalbetume...
  4. Nieko netrūksta, numatyta daugelis situacijų
  5. Tam ir sukurti yra mokslai aukštososiose mokyklose, kad žmogus gebėtų atlikti gerai savo darbus. Psihologijos paskaitos praverčia, o taip pat gyvenimiškoji patirtis.
  6. Standartai nepades nestandartinėse situacijose, čia svarbiausia patirtis ir kliento psichologijos išmanymas
  7. manau kad vistiek bendravimas gali tureti tik preliminarius standartus, nes kiekviena situacija ir bendravimas yra unikalus
  8. vertinu gerai,nes kiekviename darbe yra ir turi buti tam tikri bendravimo standartai.
  9. Aprašyta, kaip turi būti bendraujama su klientais, bet ta informacija gana bendro pobūdžio (kiekvienas išsilavinęs žmogus juos žino)
  10. Individualiai bendraujame su kiekvienu viešbučio svečiu. Mandagumas, pagarba, supratimas,tolerancija - taisyklės, kuriomis vadovaujamės.
  11. Reikalingas toks dalykas. Tam, kad būtų suvienodinta darbuotojų profesinė elgsena. Negalima bendrauti su svečiais "savo" nuožiūra, kaip pats supranti. Tai neprofesionalu.
  12. Manau, geriausias įvertinimas yra musu sveciu atsiliepimai
  13. Tiesiog manau, jog stamdartai privalomi - pasisveikinimas atsisveikinimas, bendros informacijos pateikimas, elementari etika. visa kita vyksta pagal situacija
  14. Nes viesbutyje jie butini.
  15. Viešbutyje puiki bendravimo atmosfera, darbuotojai turi tam įgūdžių.