Prekybos tinklo "IKI" reklamos priemonių komunikacinis efektyvumas: klientų nuomonės tyrimas
Gerb. Respondente,
Šiandien daugelis mūsų neįsivaizduoja gyvenimo be prekybos centrų, kuriuose apsiprekiname mums būtinomis prekėmis. Kiekvienas iš mūsų norime įsigyti šviežių, kokybiškų ir pigių maisto produktų. Dažnai per televiziją matome daugelį reklamų, kurių tikslas pritraukti kuo daugiau vartotojų į prekybos centrus.
Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti ar vartotojai yra linkę pasitikėti matomomis reklamomis per informavimo priemones, todėl tikimės jūsų nuoširdžių atsakymų.
Tyrimą atlieka Šiaulių Valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto studentė. Labai prašome atsakyti į visus žemiau pateiktus klausimus. Anketa anoniminės. Iš anksto dėkojame už jūsų atsakymus