Prekybos tinklo "IKI" reklamos priemonių komunikacinis efektyvumas: klientų nuomonės tyrimas

Gerb. Respondente, 

Šiandien daugelis mūsų neįsivaizduoja gyvenimo be prekybos centrų, kuriuose apsiprekiname mums būtinomis prekėmis. Kiekvienas iš mūsų norime įsigyti šviežių, kokybiškų ir pigių maisto produktų. Dažnai per televiziją matome daugelį reklamų, kurių tikslas pritraukti kuo daugiau vartotojų į prekybos centrus.

Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti ar vartotojai yra linkę pasitikėti matomomis reklamomis per informavimo priemones, todėl tikimės jūsų nuoširdžių atsakymų.

Tyrimą atlieka Šiaulių Valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto studentė. Labai prašome atsakyti į visus žemiau pateiktus klausimus. Anketa anoniminės. Iš anksto dėkojame už jūsų atsakymus

Rezultatai yra viešai prieinami

Lytis:

Amžius:

Kokios jūsų pajamos per mėnesį?

Kiek kartų per savaitę lankotes maisto prekių parduotuvėse?

Ar dažnai televizoriuje pamatę reklamą "IKI" prekybos tinklo apsilankote maisto prekių parduotuvėje?

Ar dažnai perkate maisto prekes "IKI" prekybos tinklo parduotuvėse?

Kaip manote ar reiklanigos prekybos tinklų reklamos?

Ar dažnai perkate produktus, kurie yra reklamuojami?

Jūs renkates prekybos centrą "IKI", nes:

Kokioms maisto prekėms teikiate pirmenybę?

Kaip manote ar reklamuojamas prekių įvaizdis, atitinka prekes realybėje?

Ar išvydę "IKI" prekybos centro reklamą pasiūlote draugui įsigyti reklamuojamą produktą?

Kaip manote ar "IKI" prekybos tinklo reklamuojamos prekės yra kokybiškos?

Kaip jums svarbu ar prkė yra reklamuojama?

Kokia jūsų nuomone turi būti reklama, jog ji pritrauktų vartotojus?

Kaip manote, kokias prekes labiausiia turėtų reklamuoti prekybos tinklas "IKI"