Prekybos centro įvaizdžio ir lojalumo sąsajos
Gerb. respondente,
šio tyrimo tikslas yra atlikti Kaune esančių prekybos centrų įvaizdžio matavimus. Šiuo tyrimu sieksiu sužinoti Jūsų, kaip kliento, nuomonę apie Jūsų dažniausiai lankomo prekybos centro įvaizdį. Parduotuvės įvaizdis anketoje pateikiamas kaip apčiuopiamos (prekių asortimentas, kainos, parduotuvių pateikimas bei išdėstymas, patogumai, pramogos, rėmimas) ir neapčiuopiamos savybės (interjeras, aptarnavimas, bendras prekybos centro įvaizdis). Šiame tyrime aktualu sužinoti, kiek svarbios įvairios prekybos centro įvaizdžio savybės yra būtent jums. Tikiuosi, kad Jūs padėsite pasiekti šį tikslą sutikdamas atsakyti į žemiau pateiktus anketos klausimus. Jūsų dalyvavimas yra savanoriškas ir visiškai konfidencialus. Pildydami anketą Jūs užtruksite ne daugiau kaip 15 minučių, tačiau Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Kadangi Jūsų išreikšta nuomonė bus naudinga prekybos centrui toliau tęsiant veiklą ir siekiant tinkamai patenkinti Jūsų, kaip svarbaus kliento, poreikius.
Dėkoju iš anksto už Jūsų bendradarbiavimą pildant anketą. Prašau atidžiai atsakyti į visus anketos klausimus, nepaliekant nepažymėtų atsakymų.