Prekybos centro įvaizdžio ir lojalumo sąsajos

Gerb. respondente, šio tyrimo tikslas yra atlikti Kaune esančių prekybos centrų įvaizdžio matavimus. Šiuo tyrimu sieksiu sužinoti Jūsų, kaip kliento, nuomonę apie Jūsų dažniausiai lankomo prekybos centro įvaizdį. Parduotuvės įvaizdis anketoje pateikiamas kaip apčiuopiamos (prekių asortimentas, kainos, parduotuvių pateikimas bei išdėstymas, patogumai, pramogos, rėmimas) ir neapčiuopiamos savybės (interjeras, aptarnavimas, bendras prekybos centro įvaizdis). Šiame tyrime aktualu sužinoti, kiek svarbios įvairios prekybos centro įvaizdžio savybės yra būtent jums. Tikiuosi, kad Jūs padėsite pasiekti šį tikslą sutikdamas atsakyti į žemiau pateiktus anketos klausimus. Jūsų dalyvavimas yra savanoriškas ir visiškai konfidencialus. Pildydami anketą Jūs užtruksite ne daugiau kaip 15 minučių, tačiau Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Kadangi Jūsų išreikšta nuomonė bus naudinga prekybos centrui toliau tęsiant veiklą ir siekiant tinkamai patenkinti Jūsų, kaip svarbaus kliento, poreikius. Dėkoju iš anksto už Jūsų bendradarbiavimą pildant anketą. Prašau atidžiai atsakyti į visus anketos klausimus, nepaliekant nepažymėtų atsakymų.

1. Kokia Jūsų lytis?

2. Koks Jūsų išsilavinimas?

3. Kokia jūsų šeimyninė padėtis?

4. Ar turite nepilnamečių vaikų?

5. Koks Jūsų amžius?

6. Kokios vidutinės Jūsų šeimos nario pajamos per mėnesį?

7. Kokiame prekybos centre jūs dažniausiai apsipirkinėjate (pažymėkite vieną labiausiai Jums priimtiną variantą)?

8. Kaip dažnai Jūs apsipirkinėjate šiame prekybos centre?

9. Jūsų dažniausiai lankomame prekybos centre esančių parduotuvių kainos, kokybė, asortimentas, prekių pateikimas bei išdėstymas

10. Jūsų dažniausiai lankomame prekybos centre dirbantis personalas:

11. Jūsų dažniausiai lankomo prekybos centro atmosfera

12. Jūsų dažniausiai lankomo prekybos centro patogumai

13. Jūsų dažniausiai lankomame prekybos centre teikiamos paslaugos

14. Bendras Jūsų dažniausiai lankomo prekybos centro įvaizdis

15. Aptarnavimas jūsų dažniausiai lankomame prekybos centre

16. Jūsų dažniausiai lankomo prekybos centro vykdomas rėmimas

17. Kiekvienos prekybos centrą įdentifikuojančios savybės reikšmingumas respondentui

18. Kaip dažnai Jūs pasirenkate prekybos centrą tik dėl to, kad taip susiklostė situacija nors tai nėra jūsų labiausiai mėgstamas prekybos centras?

19. Kaip dažnai Jūs prekybos centre nusiperkate tai, ko net neplanavote?

20. Ar esate kada nors pakeitę prekybos centrą dėl to, kad nusivylėte viena ar keletu joje esančių parduotuvių?

21. Kaip dažnai lankotės prekybos centre ne dėl to, kad jį labiausiai mėgstate, o dėl to, kad spaudoje, televizijoje ar radijuje pamatėte, jog šiame prekybos centre bus vykdoma patraukli akcija ar renginys?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą