Prekių ženklų žinomumo didinimo sprendimai verslas verslui rinkoje

Gerb. Respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, ekonomikos ir vadybos fakulteto, magistrantūros studijų programos, antro kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą, kurio tema: „Prekių ženklo žinomumo didinimo sprendimai verslas verslui rinkoje“, kurio tikslas išanalizuoti prekių ženklo žinomumo didinimo strategijų efektyvumą verslas verslui (B2B) rinkoje, identifikuojant svarbiausius rinkodaros įrankius ir kanalus, galinčius užtikrinti ilgalaikį prekių ženklo pripažinimą ir vertės augimą tarp verslo klientų. Kviečiu sudalyvauti apklausoje, kurios tikslas - nustatyti pagrindinius veiksnius, kurie didina prekės ženklo įtaką verslo klientams, ir pasiūlyti inovatyvias priemones žinomumo skatinimui. Anketa bus anoniminė, o gauti duomenys bus panaudoti tik apibendrinti. Būčiau labai dėkinga, jeigu skirtumėte kelias minutes savo brangaus laiko šiai apklausai atlikti.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Koks yra jūsų įmonės dydis?

2. Kuriame sektoriuje veikia jūsų įmonė?

3. Kaip dažnai jūs perkate paslaugas ar produktus iš kitų verslo įmonių (B2B)?

4. Kokie veiksniai daro įtaką jūsų prekių ženklo pasirinkimui?

5. Kaip manote, ar prekių ženklas yra svarbus sprendžiant, kurį produktą ar paslaugą pasirinkti?

6. Kiek jums svarbu, kad įmonės prekių ženklas būtų gerai žinomas ir patikimas B2B rinkoje?

7. Ar jūsų įmonė yra lojali tam tikriems prekių ženklams B2B rinkoje?

8. Kiek ilgai jūsų įmonė bendradarbiauja su dabartiniais tiekėjais ar partneriais?

9. Kokios priežastys gali paskatinti jūsų įmonę keisti tiekėjus ar partnerius?

10. Kokius prekių ženklo žinomumo didinimo būdus laikote efektyviausiais verslas verslui rinkoje? (išrinkti 2 svarbiausius)

11. Ar jūsų įmonė dalyvauja verslo renginiuose, siekdama didinti savo prekių ženklo žinomumą?

12. Ar socialiniai tinklai yra svarbūs didinant prekių ženklo žinomumą B2B rinkoje?

13. Ar jūsų įmonė naudoja turinio rinkodarą (pvz., tinklaraščius, straipsnius, pranešimus spaudai) prekių ženklo žinomumui didinti?

14. Kaip vertinate dalyvavimo parodose ir konferencijose įtaką jūsų prekių ženklo žinomumui?

15. Kokiu būdu jūsų įmonė dažniausiai bendrauja su savo klientais ar partneriais?

16. Ar jūsų įmonė naudoja personalizuotą komunikaciją, kad sustiprintų prekių ženklo žinomumą B2B rinkoje?

17. Kaip vertinate jūsų įmonės internetinės svetainės poveikį prekių ženklo žinomumui?

18. Ar jūsų įmonė naudoja vaizdo įrašų turinį prekių ženklo žinomumui didinti (pvz., reklaminius vaizdo įrašus, mokymus)?

19. Kokias rinkodaros priemones jūsų įmonė naudoja prekių ženklo žinomumui didinti B2B rinkoje?

20. Kaip dažnai jūsų įmonė atnaujina rinkodaros strategiją, siekdama padidinti prekių ženklo žinomumą?

21. Ar jūsų įmonė seka rinkodaros kampanijų veiksmingumą?

22. Kiek svarbu jūsų įmonei, kad prekių ženklo žinomumo kampanijos būtų matuojamos?

23. Kaip manote, kokios savybės labiausiai apibūdina jūsų įmonės prekių ženklą? (pasirinkti 2 galimus variantus)

24. Ar jūsų įmonės prekių ženklas yra žinomas B2B rinkoje?

25. Ar jūsų įmonė naudoja darbuotojus kaip prekių ženklo ambasadorius (pvz., per LinkedIn ar kitus socialinius tinklus)?

26. Kokius rodiklius jūsų įmonė naudoja, norėdama išmatuoti prekių ženklo žinomumą B2B rinkoje?

27. Ar jūsų įmonė naudoja rinkos tyrimus, siekdama išsiaiškinti prekių ženklo žinomumo lygį?

28. Ar naudojate šiuos kanalus prekės ženklo žinomumui didinti? (Pasirinkite visus tinkamus variantus)

29. Kokiose srityse norėtumėte tobulinti savo prekės ženklo žinomumo strategiją? (Atviras klausimas)

30. Jūsų lytis?

31. Jūsų amžius?

32. Jūsų išsilavinimas?

33. Jūsų gyvenamoji vieta?