Prekių ženklų žinomumo didinimo sprendimai verslas verslui rinkoje

Gerb. Respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, ekonomikos ir vadybos fakulteto, magistrantūros studijų programos, antro kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą, kurio tema: „Prekių ženklo žinomumo didinimo sprendimai verslas verslui rinkoje“, kurio tikslas išanalizuoti prekių ženklo žinomumo didinimo strategijų efektyvumą verslas verslui (B2B) rinkoje, identifikuojant svarbiausius rinkodaros įrankius ir kanalus, galinčius užtikrinti ilgalaikį prekių ženklo pripažinimą ir vertės augimą tarp verslo klientų. Kviečiu sudalyvauti apklausoje, kurios tikslas - nustatyti pagrindinius veiksnius, kurie didina prekės ženklo įtaką verslo klientams, ir pasiūlyti inovatyvias priemones žinomumo skatinimui. Anketa bus anoniminė, o gauti duomenys bus panaudoti tik apibendrinti. Būčiau labai dėkinga, jeigu skirtumėte kelias minutes savo brangaus laiko šiai apklausai atlikti.

1. Koks yra jūsų įmonės dydis?

2. Kuriame sektoriuje veikia jūsų įmonė?

3. Kaip dažnai jūs perkate paslaugas ar produktus iš kitų verslo įmonių (B2B)?

4. Kokie veiksniai daro įtaką jūsų prekių ženklo pasirinkimui?

5. Kaip manote, ar prekių ženklas yra svarbus sprendžiant, kurį produktą ar paslaugą pasirinkti?

6. Kiek jums svarbu, kad įmonės prekių ženklas būtų gerai žinomas ir patikimas B2B rinkoje?

7. Ar jūsų įmonė yra lojali tam tikriems prekių ženklams B2B rinkoje?

8. Kiek ilgai jūsų įmonė bendradarbiauja su dabartiniais tiekėjais ar partneriais?

9. Kokios priežastys gali paskatinti jūsų įmonę keisti tiekėjus ar partnerius?

Kita

  1. Tik tuo atveju, jeigu dabartiniai partneriai ir tiekėjai negali pasiūlyti tos prekės ar paslaugos, kurios reikia. Arba suprastėtų kokybė.
  2. Pristatymo greitis
  3. Greitesnės pristatymo galimybės
  4. Poreikis. Jeigu nereikia, nepaskatins niekas.
  5. tiekimo grandinės patikimumo klausimai
  6. inovatyvių sprendimų poreikis

10. Kokius prekių ženklo žinomumo didinimo būdus laikote efektyviausiais verslas verslui rinkoje? (išrinkti 2 svarbiausius)

Kita

  1. Parodos, konferencijos
  2. Turinio rinkodara

11. Ar jūsų įmonė dalyvauja verslo renginiuose, siekdama didinti savo prekių ženklo žinomumą?

12. Ar socialiniai tinklai yra svarbūs didinant prekių ženklo žinomumą B2B rinkoje?

13. Ar jūsų įmonė naudoja turinio rinkodarą (pvz., tinklaraščius, straipsnius, pranešimus spaudai) prekių ženklo žinomumui didinti?

14. Kaip vertinate dalyvavimo parodose ir konferencijose įtaką jūsų prekių ženklo žinomumui?

15. Kokiu būdu jūsų įmonė dažniausiai bendrauja su savo klientais ar partneriais?

Kita

  1. CRM platformos ilgalaikiams santykiams palaikyti
  2. „AXIS Transport”

16. Ar jūsų įmonė naudoja personalizuotą komunikaciją, kad sustiprintų prekių ženklo žinomumą B2B rinkoje?

17. Kaip vertinate jūsų įmonės internetinės svetainės poveikį prekių ženklo žinomumui?

18. Ar jūsų įmonė naudoja vaizdo įrašų turinį prekių ženklo žinomumui didinti (pvz., reklaminius vaizdo įrašus, mokymus)?

19. Kokias rinkodaros priemones jūsų įmonė naudoja prekių ženklo žinomumui didinti B2B rinkoje?

Kita

  1. kita
  2. Skaitmeninės reklamos kampanijos
  3. Internetinė svetainė, tarptautinės parodos, turinio rinkodara ir specializuotos B2B platformos.
  4. turinio rinkodara

20. Kaip dažnai jūsų įmonė atnaujina rinkodaros strategiją, siekdama padidinti prekių ženklo žinomumą?

Kita

  1. Nėra poreikio naujinti, nes viskas veiksminga ir taip

21. Ar jūsų įmonė seka rinkodaros kampanijų veiksmingumą?

22. Kiek svarbu jūsų įmonei, kad prekių ženklo žinomumo kampanijos būtų matuojamos?

23. Kaip manote, kokios savybės labiausiai apibūdina jūsų įmonės prekių ženklą? (pasirinkti 2 galimus variantus)

Kita

  1. Komfortas
  2. Veiksmingumas
  3. Greitis

24. Ar jūsų įmonės prekių ženklas yra žinomas B2B rinkoje?

25. Ar jūsų įmonė naudoja darbuotojus kaip prekių ženklo ambasadorius (pvz., per LinkedIn ar kitus socialinius tinklus)?

26. Kokius rodiklius jūsų įmonė naudoja, norėdama išmatuoti prekių ženklo žinomumą B2B rinkoje?

Kita

  1. Naudojame klientų pasitenkinimo apklausas, socialinių tinklų duomenis
  2. Naudojame klientų lojalumo rodiklius, rinkos tyrimų duomenis, įsitraukimą.
  3. Sekame interneto svetainės srautą, socialinių tinklų įsitraukimą.

27. Ar jūsų įmonė naudoja rinkos tyrimus, siekdama išsiaiškinti prekių ženklo žinomumo lygį?

28. Ar naudojate šiuos kanalus prekės ženklo žinomumui didinti? (Pasirinkite visus tinkamus variantus)

Kita

  1. Skaitmeninė reklama, tarptautinės parodos
  2. B2B platformos, tarptautinės parodos, turinio rinkodara.
  3. turinio rinkodara

29. Kokiose srityse norėtumėte tobulinti savo prekės ženklo žinomumo strategiją? (Atviras klausimas)

  1. unboxing
  2. Matomume
  3. PPC
  4. Visose
  5. Demonstracijų kūrimas.
  6. Siekiame labiau integruoti vaizdo turinį ir pagerinti personalizuotą komunikaciją su svarbiais klientais.
  7. .
  8. Norime stiprinti personalizuotą komunikaciją su stambiais verslo klientais.
  9. Siekiame pagerinti savo komunikacijos ir pradėti vaizdo įrašų strategiją.

30. Jūsų lytis?

31. Jūsų amžius?

32. Jūsų išsilavinimas?

33. Jūsų gyvenamoji vieta?

  1. Vilnius
  2. Kaunas
  3. Vilnius
  4. Didmiestis
  5. Ginetiškės
  6. Klaipėda
  7. Lietuva
  8. Vilnius
  9. Kaunas
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą