Prekių prezentacijų poveikio vartotojams tyrimas

Šį tyrimą atliko Panevėžio Kolegijos verslo vadybos trečio kurso studentė. Tyrimo tikslas – įvertinti prekių prezentacijų poveikį vartotojų požiūriu. Anketos tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie vykdomas prezentacijas prekybos vietose. Ši anketa yra anoniminė. Gauti duomenys bus panaudoti akademiniame darbe.

1. Jūsų lytis: (Jums tinkantį atsakymą pažymėkite)

2. Jūsų amžius: (Jums tinkantį atsakymą pažymėkite)

3. Jūsų socialinė padėtis: (Jums tinkantį atsakymą pažymėkite)

4. Kuris iš šių teiginių, Jūsų manymu, geriausiai apibūdina prezentacijos sąvoką? (Jums tinkantį atsakymą pažymėkite)

5. Kas Jus labiausiai skatina įsigyti prekę? (Jums tinkančius atsakymus pažymėkite)

6. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius apie prezentacijų naudą. (įvertinkite kiekvieną teiginį, pažymėdami Jums tinkantį atsakymą)

7. Įvertinkite žemiau pateiktus prezentacijų privalumus ir trūkumus. (įvertinkite kiekvieną teiginį, pažymėdami Jums tinkantį atsakymą)

8. Kaip manote, nuo ko priklauso prezentacijų veiksmingumas? (Jums tinkančius atsakymus pažymėkite)

9. Ar išbandote prezentuojamą produkciją prekybos vietose? (Jums tinkantį atsakymą pažymėkite)

10. Kas Jus skatina išbandyti prezentuojamą produkciją prekybos vietose? (Jums tinkančius atsakymus pažymėkite)

11. Kokios produkcijos prezentacijas esate išbandę prekybos vietose? (Jums tinkančius atsakymus pažymėkite)

12. Kurioje parduotuvėje dalyvavote produkcijos pristatyme? (Jums tinkančius atsakymus pažymėkite)

13. Kurioje parduotuvėje dažniausiai matote organizuojamas prezentacijas? (Jums tinkančius atsakymus pažymėkite)

14. Ar esate įsigiję prekę/ių prezentacijos metu? (Jums tinkantį atsakymą pažymėkite )

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą