Prekės ženklo "Stumbras" empirinis tyrimas

Gerb. respondente, Šia anketa siekiama įvertinti, ką reikėtų pakeisti „Stumbro“ prekės ženkle, kad jis išsiskirtų iš kitų degtinių prekės ženklų. Anketa skirta asmenims nuo 18 metų. Anketoje pateikti klausimai su galimais atsakymų variantais. Jums tinkamo atsakymo numerį pažymėkite langelyje kryžiuku. Jei tokio atsakymo varianto nėra, jį parašykite. Atsakymui pasirinkite vieną variantą, jei nenurodyta kitaip. Yra klausimų, į kuriuos atsakymus reikia parašyti patiemsAnketoje pateikti klausimai su galimais atsakymų variantais.

1. Ar prekės ženklas yra kriterijus, pasirenkant tam tikrą produktą?

2. Kas nulemia Jūsų apsisprendimą pirkti? (galimi keli variantai)

3. Kaip suvokiate prekės ženklo naudą, to prekės ženklo įmonei? (galimi keli variantai)

Jei 3 klausime pažymėjote kita, įrašykite

    4. Kaip suvokiate prekės ženklo naudą vartotojui? (galimi keli variantai)

    Jei 4 klausime pažymėjote kita, įrašykite

      5. Ar esate pirkęs (-usi) prekių linijos „Stumbras“ degtinę?

      6. Ar prekės ženklas „Stumbras“ skatina Jus pirkti šios prekės linijos produktus?

      7. Kokios asocijacijas teikia prekės ženklas „Stumbras“?

      8. Su kuo asocijuojasi prekės ženklas „Stumbras“ ? (galimi keli variantai)

      Jei 8 klausime pažymėjote kita, įrašykite

      1. Po kilimu slepiuosi nuo vejo

      9. Ar reikia keisti prekės ženklo "Stumbras" įvaizdį?

      10. Kokia spalva galėtų pakeisti prekės ženklo „Stumbras“ fono raudoną spalvą?

      11. Jūsų lytis

      12. Jūsų amžius (įrašykite)

      1. 37
      2. 23
      3. 23
      4. 22
      5. 30
      6. 22
      7. 28
      8. 28
      9. 21
      10. 30
      …Daugiau…

      13. Jūsų dabartinė veikla

      14. Jūsų gaunamos vidutinės pajamos

      Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą