Prekės ženklo „Grite" pozicijos rinkoje nustatymas

Sveiki!

Esame Kauno kolegijos trečio kurso studentai, šiuo metu studijuojame „Pardavimų valdymo" modulį ir nagrinėjame Lietuvos įmonės AB „Grigeo" prekės ženklą „Grite". Mūsų tikslas - nustatyti prekės ženklo poziciją rinkoje. Jūsų rezultatai mums taip pat atskleis kokią vietą prekės ženklas „Grite" užima vartotojo sąmonėje. Šioje anketoje rezultatai nebus viešinami ir duomenys bus panaudoti toliau atliekant modulio kursinį darbą.

Ačiū už atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokios asociacijos kyla pamačius/išgirdus žodį „Grite"?

Kokius tualetinio popieriaus gamintojus renkates dažniausiai?

Kokius „Grite" prekės ženklo produktus perkate dažniausiai?

Kas įtakoja tualetinio popieriaus pasirinkimą?

Ar perkate tualetinį popierių „Grite“ tik kai yra akcija?

Ar kreipiate dėmesį į tualetinio popieriaus dizainą (raštas, spalva)?

Ar pastebite „Grite“ reklamuojamą produkciją?

Kur pastebite „Grite“ reklamas?

Ar matėte kur nors kitų gamintojų reklamuojamą tualetinį popierių?

Ar sutinkate, kad tualetinis popierius „Grite“ yra „šeimos“ prekė?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis

Jūsų mėnesinės pajamos