Prekės ženklo „Grite" pozicijos rinkoje nustatymas
Sveiki!
Esame Kauno kolegijos trečio kurso studentai, šiuo metu studijuojame „Pardavimų valdymo" modulį ir nagrinėjame Lietuvos įmonės AB „Grigeo" prekės ženklą „Grite". Mūsų tikslas - nustatyti prekės ženklo poziciją rinkoje. Jūsų rezultatai mums taip pat atskleis kokią vietą prekės ženklas „Grite" užima vartotojo sąmonėje. Šioje anketoje rezultatai nebus viešinami ir duomenys bus panaudoti toliau atliekant modulio kursinį darbą.
Ačiū už atsakymus!
Kokius tualetinio popieriaus gamintojus renkates dažniausiai?
Grafikas
Lentelė
Kokius „Grite" prekės ženklo produktus perkate dažniausiai?
Grafikas
Lentelė
Kas įtakoja tualetinio popieriaus pasirinkimą?
Grafikas
Lentelė
Ar perkate tualetinį popierių „Grite“ tik kai yra akcija?
Grafikas
Lentelė
Ar kreipiate dėmesį į tualetinio popieriaus dizainą (raštas, spalva)?
Grafikas
Lentelė
Ar pastebite „Grite“ reklamuojamą produkciją?
Grafikas
Lentelė
Kur pastebite „Grite“ reklamas?
Grafikas
Lentelė
Ar matėte kur nors kitų gamintojų reklamuojamą tualetinį popierių?
Grafikas
Lentelė
Ar sutinkate, kad tualetinis popierius „Grite“ yra „šeimos“ prekė?
Grafikas
Lentelė
Jūsų lytis
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius
Grafikas
Lentelė
Jūsų socialinė padėtis
Grafikas
Lentelė
Jūsų mėnesinės pajamos
Grafikas
Lentelė