Prabangos prekės ženklų dalyvavimo skaitmeninėje erdvėje tyrimas

Sveiki!

Esu Kazimiero Simonavičiaus universiteto 4 kurso mados industrijos studentė Austė Žukauskaitė. Šiuo metu rašau bakalauro darbą, kurio tema - ,,Prabangos prekės ženklų analizė skaitmeninės rinkos aspektu''.

Būčiau labai labai dėkinga, jei atsakytumėte į klausimus. Anketa yra anoniminė, o rezultatai bus skelbiami tik bakalauro darbe. Ačiū!!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Lytis: ✪

Amžius: ✪

Veikla: ✪

Pajamos per mėnesį: ✪

Ar apsipirkinėjate internetinėse parduotuvėse? (Jei ne - praleiskite tolimesnius klausimus) ✪

Kaip dažnai apsipirkinėjate internetinėse parduotuvėse?

Kas labiausiai patraukia dėmesį lankantis internetinėje parduotuvėje? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kaip dažnai pirkdami gaminį apie jį informacijos ieškote skaitmeninėje erdvėje? Pvz.: socialiniuose tinkluose, prekės ženklo interneto svetainėje.

Ar perkate prabangos prekės ženklų gaminius internetu? Pvz.: drabužius, papuošalus, aksesuarus ir kt. (Jei neperkate - praleiskite tolimesnius klausimus)

Jei taip, kuriame skaitmeniniame prabangos prekės ženklo kanale ieškote informacijos?

Kaip manote, ar prabangos prekės ženklas praranda vertę, kuomet jo gaminiai yra parduodami internetinėje, o ne fizinėje parduotuvėje?

Ar prabangos prekės ženklo internetinės svetainės/parduotuvės kokybė daro įtaką prekės ženklo įvaizdžiui?

Ar manote, kad naudojimasis skaitmeninėmis technologijų naujovėmis gali padėti prabangos prekės ženklo komunikacijai su vartotojais?

Ar prabangos prekės ženklų inovatyvios komunikavimo idėjos, tokios kaip ,,Net-A-Porter'' - papildytos realybės pop-up parduotuvė, patrauktų Jūsų dėmesį?

Ar prabangos prekės ženklų inovatyvios komunikavimo idėjos, tokios kaip ,,Net-A-Porter'' - papildytos realybės pop-up parduotuvė, patrauktų Jūsų dėmesį?

Kaip manote, kokią turinio komunikaciją prabangos prekių ženklai turėtų naudoti skaitmeninėje erdvėje?