Poreikių analizė

SU KOKIAIS SUNKUMAIS SUSIDURIATE, KAI TENKA BENDRAUTI SU VALSTYBINĖMIS INSTITUCIJOMIS?

  1. JOKIAIS
  2. ilgos eilės ir biurokratizmas
  3. Labai neaptinka, kai siuncia is vienos vietos i kita, o paskui - atgal.
  4. su aptarnavimo kokybe
  5. eilės
  6. zmones nemandagus, nenoriai bendrauja
  7. jokiais
  8. Nenoru bendraut.
  9. Nepatenkinti tarnautoju veidai.
  10. Kartais atrodo, kad ten dirbantys zmones visiskai nekompetentingi, pvz., ateini paklausti informacijos, sako: ateik rytoj, as sito neismanau, bet mano kolehga ismano. ateini rytojaus diena ir tasai "ismanantysis" sako: palauk, paskambinsiu ten ir ten, nes nelabai ismanau... hm... ir kada jie supras, kad jiems atlyginimas mokamas uz DARBA, o ne uz kavutes gerima?
  11. Netolerancija žmogui
  12. Labai didelis biurokratizmas
  13. Viskas tvarkoma labai ilgai.. daug popierizmo.
  14. Tik po kelių apsilankymų, sužinai, kad dar kažkokio dokumento trūksta, t.y., negauni visos informacijos apie tai, ko iš tavęs reikia ir kokius dokumentus turi įteikti, norėdamas išspręsti savo problemą
  15. Tenka daug vaikscioti is vieno kabineto i kita tik tam, kad vel grizti i ta pati kabineta
  16. biurokratizmas
  17. Netinkamas darbo laikas.
  18. Dažnai negerbiami žmonės.
  19. dideles eiles, kainos, labai daug reikia visur apsilankyti, norint ka nors sutvarkyt
  20. Tenka pildyti dauk popieriu.
  21. istatymu dviprasmybes, secialiai viskas rashoma taip, kad paparastas zmogus nesuprastu
  22. su geronoriskumo stoka padedant ir nepasitenkinimu, kad zmogus isreiskia savo nuomone
  23. Biurokratizmas, biurokratizmas
  24. Naujuju technologiju trukumas, kuris padetu taupyti tiek mano tiek darbuotoju laika
  25. Nelankstumas ir biurokratija
  26. nenorejima klausytis
  27. eilės, organizuotumo nebūvimas, nėra bendros valdymo sistemos.
  28. Dauguma darbuotojų yra abejingi problemų turinčiam žmogui, kuris atėjo kažko paklausti ar pasikonsultuoti. Ne visi, bet dauguma
  29. Nepakantumas ir diskriminacija
  30. biurokratija
  31. Siuntinėja nuo vieno pas kitą.
  32. didelis biurokratizmas
  33. letumu ir ziniu stoka
  34. Popierizmas
  35. Biurokratija. Aukstos kainos.
  36. Daznai niekas nenori iaiskinti situacijos iki galo,kad paprastam pilieciui viskas butu aisku
  37. Nesvetingumas, lėtumas, nepakankamas skaidrumas.
  38. zmones, dirbantys valstybinese institucijose yra zmones dirbantys valstybinese institucijose, tai viska pasako.
  39. didelis zmoniu uzimtumas, neleidziantis isklausyti atejusiu zmoniu ir tiksliai suprasti ju problema, todel tenka daznai keliauti is kabineto i kabineta
  40. Formalus požiūris, atsainumas, eilės
  41. abejingu poziuriu y klienta, sudetingom procedurom, pernelyg smulkiu reglamentavimu
  42. Sunku rasti kas už ką atsakingas, dažnai neįmanoma prisiskambinti, darbus atlieka atmestinai, nesigilina į problemą.
  43. eiles, viskas vyksta labai letai ir komplikuotai, trukdo pietu pertraukos
  44. noras padeti
  45. Biurokratizmas, nesiskaitymas su zmogumi, abejingumas zmogaus problemoms.
  46. Žinybų gausa ir jų kompetencijos nesuderinamumas Labai ilgai tenka laukti atsakymo. Atsakymų nekonkretumas.
  47. -
  48. neefektyvumas
  49. Strukturu sudetingumas. Neisigilinimas i problemas teikiant paslaugas. Tarnautoju neatsakingumas.
  50. abejingumas, ilgas sprendimu priemimas. vaikymas nuo vieno langelio prie kito. daznai matyti akivaizdi tarnautojo nekompetencija.
  51. Nemandagus elgesys Ilgos eiles ir neopertyvus darbas
  52. Kompetencijos stygius bei bijojimas prisiimti atskomybę. Jeigu kreipiesi kiek netradiciniu klausimu, tai ir siuntinėja vienas pas kitą. Daug kur blogai organizuota priėmimo sistema - reikia atstovėti eiles, kad priduotum vieną dokumentą.
  53. Aptarnavimo kultūra kai kuriose įstaigose (ne visose) yra nepakankamai aukšta. Tai pirmiausiai pastebima problema. Žinoma, kartais vargina ir ilgas procesas, kurį, mano manymu, sukelia dideli biurokratiniai aparatai. Nežinau, ar tai išvengiama?..
  54. Daug popierizmo ir ilgai uztrunka
  55. Dažniausiai problemų nekyla. Kartais galima paminėti biurokratijos problemą - reikalaujama daug įvairių dokumentų - daugiau, nei atrodytų būtina
  56. kartais - nekompetencija, dazniausiai - bendravimo sunkumai
  57. Kadangi tose institucijose , kuriose lankausi daug pazistamu, asmeniskai man sunkumu neiskyla
  58. operatyvumo.
  59. Biurokratija.
  60. pagarbos trukumas klientui. Kompetencijos trukumas.
  61. jokiais
  62. Visu pirma itin zenklia nepagarba klientams ir kompetenciju stoka.
  63. eiles, neracionalus aptarnavimas, nepatogus darbo laikas
  64. Su nenoru klausytis ir pasiputimu
  65. biurokratais
  66. abejingumas, nekompetencija
  67. tenka daug begioti, vietoj to, kad viska atlikti vienoje vietoje. Valst. institucijos visiskai nebendradarbiauja tarpusavyje.
  68. biurokratizmas, darbuotoju "namų jausmas". maza konkurencija. kvalifikacijos ir profesionališkumo stoka.
  69. Biurokratija ir apsoliucia "palaida bala"..
  70. SIUNTINĖJA IŠ VIENO KABINETO Į KITĄ, GALIAUSIAI PASKUTINIS PASIUNČIA Į BUVUSĮ PATĮ PIRMĄJĮ. :)
  71. su jose dirbanciu valdininku nesukalbumumu, nemaloniu, atmestinu aptarnavimu(tiesa, nevisai visose)taip pat dideliu popierizmu....
  72. korupcija ir biurokratizmas
  73. Biurokratizmas. Valstybės institucijų darbuotuojai nesupranta komercinio požiūrio - nesupranta, jog asilankantys yra jų klientai. Leidžia sau elgtis nepagarbiai ir t.t. jautiesi lyg būtum jiems skolingas.
  74. Nekoordinuoti veiksmai, problemas verciau padeda i sali, nei patys jas sprendzia.
  75. NEMANDAGUMAS
  76. tai buna taip retai, kad net nepamenu. gal tai kad siuntineja is vieno kabineto i kita, jei tik ko nors prireikia.
  77. Apatiskumas, nemandagumas, pasyvumas, atsakomybes nebuvimas
  78. su kvaila biurokratija...
  79. biurokratija
  80. Ziurima i klienta is auksto.
  81. labai stipriai pasireiskia biurokratizmas, daznai jautiesi tarsi nori tavim kaip imanoma kuo greiciau atsikratyt
  82. Biurokratizmu
  83. Valstybės tarnautojai laiko save valdytojais. Iš to ir kyla problemos. Žmogus jiems bet kas, bet tik ne LR pilietis. VISIŠKA BIUROKRATIJA. Žmogaus niekas negirdi. Pvz., pas merą nepateksi jei sekretorei atrodys tavo klausimas nevertas MERO AUSŲ :)) ir t.t.
  84. Biurokratija
  85. Biurokratija
  86. biurokratija
  87. :P
  88. daznai tas zmogus kuris sedi, pvz. x pareigose, buna joms nekompetetingas. Cia turiu minty, pvz. Savivaldybes darbuotuojai Jaunimo reikalams. Antras variantas, Sprendziant seimos reikalus (skiriantis), jei abi vyro/ zmonos puses vienodas salygas ir norus,turi augint vaikus, visdelto palaikoma moters puse.
  89. savu teisiu ir ju pareigu netvirtas zinojimas ir kokie veiksmai turi buti, jei valdininkai atsisako vykdyti tai, ka privalo pagal istatymus
  90. biurokratizmu
  91. informacijos trukumas del reikiamu dokumentu, tarnautoju nekompetencija
  92. nesamoningi istatymai, piktos bobos ir pan...nemalonu dazneusia... =\
  93. Biurokratizmas.
  94. Kompetencijos trūkumas, nesąžiningumas, viršenybės baimė, neatsakingumas, reikalų tvarkymo stūmimas nuo savęs ir t.t. ir t.t.
  95. Biurokratija ir nenoras padėti
  96. Susiduriame su bendravimo sunkumais.
  97. per didele biurokratija
  98. Nusistovėję stereotipai, pasenęs požiūris ir senyvo amžiaus darbuotojai. Rutina darbe, kuri mažina kūrybišką požiūrį į darbą ir todėl kai kurios problemos nesulaukia atitinkamo dėmesio.
  99. Jaustis normaliu žmogumi, o ne nykštuku Guliverio name
  100. Kol kas su sunkumais nesu susidures