Plakatai

14. KODĖL aukščiau aprašyti aspektai jus erzina plakatuose?

  1. apsunkina infromacijos įsisavinimą arba nesudomina
  2. manęs neerzina niekas, jei darbas atliktas tvarkningai
  3. sunku suprasti idėja
  4. tiesiog erzina
  5. Neoriginalu, pagrindinė plakato paskirtis kartais būna ne perteikti mintį, bet atkreipti dėmesį, perkrauti plakatai.
  6. nes žmonės, kurie kuria plakatus, nežino dizaino pagrindų, arba daro jas be idejos
  7. O KODĖL tave erzina nesiliaujantis džeržgiantis garsas? Erzina, nes erzina.
  8. Nes niekas neerzina
  9. juose nera jokios idomios idejos, o tik pardaveju noras, jog ju preke pirktu. nekenciu seimo, nekenciu ju reklaminiu plakatu, nes viskas kas ten yra - visiskas melas
  10. nes plakatas turi buti informatyvus, suprantamas ir jeigu jame yra teksto jis turi būti aiskiai matomas.
  11. trukdo vizualiai darnai vardant plakato informacijos pasiekimo adresatui
  12. nezinau
  13. Tokie plakatai mažiau traukia akį, nes atrodo ne taip patraukliai kaip tie, kurie turi tik konkrečią informaciją.
  14. nes jie tiesiog ima erzinti, kelia pasipiktinimą
  15. nepilnai pristatoma idėja/naujiena ar kt.
  16. Nes plakatai praranda savo vertę, net gi tas reklamuojamas renginys nebeatrodo toks rimtas.
  17. neatitinka reklamos esmes arba atrodo pigiai
  18. Sukelia informacinį triukšmą, nukreipia dėmesį
  19. Nes kiekvienas plakatas turetu tureti savo ideja, savo minti, o ne atkartoti ir taip daug buvusiu. Prarandama esme.
  20. Manau, komentuoti nereikia.
  21. Nes norisi, kad viskas būtų konkretu, įdomu ir trauktų akį. Kad tai nebūtų tuščias informacijos šaltinis, bet ir praskaidrintu nuotaiką, priverstų susimąstyti ar tiesiog pasigrožėti.
  22. Tai nėra profesionalu ir kaip minėjau, žiūrovui sudėtinga "pagauti" perduodamą žinutę.
  23. tik paziurejus i plakata norisi is kart suprasti kas kaip ir kodel. Jei sudomins informacija galima susirasti ar perskaityti mazesnemis raidemis
  24. nes daznai pasitaiko
  25. Kokybė gali sugadinti įspūdį apie reklamuojamąjį įvykį ar reiškinį, o per daug detalių dažnai nukreipia dėmesį nuo nešamos informacijos.
  26. nes matau,kad galima buvo padaryti geriau
  27. tai parodo būsimo (pvz) renginio neprofesionalumą
  28. Erzina jei plakatas neturi aiškios minties-tada jis beprasmis.Nepatinka ''pigūs",bet kaip sumaketuoti plakatai,tada ir man jis atrodo nesvarbus,praranda savo vertę,nors galbūt tai kas yra reklamuojama yra įdomu ar svarbu.
  29. Neskoningi plakatai "teršia" erdvę
  30. Sunku susigaudyti.
  31. -
  32. Nes norisi kartais ir daugiau informacijos
  33. Sunkiau atrasti plakato idėją
  34. nes esu grafikos dizainere :)
  35. tokiu būdu peršama informacija, kartais neatitinkanti realybės
  36. Tuomet plakatas tampa nepatraukliu, nedominančiu.
  37. nes jie erzina.
  38. Nes ardo plakato kompoziciją, sunku paskaityti
  39. Nes tiek kompozicija, tiek idėja yra labai svarbūs plakatuose.
  40. Nezinau
  41. perdetumas- kai visko per daug, sunku ziureti , suprasti, nekart vargina tokie plakatai. neiskaitomumas- nekart jau yra taip buve , kad tekstas yra ne visiskai suprantamas, o dar blogiau kai neiskaitomas del blogos kokybes.
  42. Per didelis margumas skatina pasimetimą, tada nesupranti kas yra svarbiausia, gali likti nesuprasta jo idėja ir pan.
  43. nes buna nesuderinta