Plakatai
Apklausos tikslas yra išsiaiškinti, kokie plakatai dažniausiai patinka žmonėms ir į kokius plakatus jie labiausiai atkreipia dėmesį. Ši apklausa yra rengiama tik studijų tikslams ir ji nebus naudojama komercinėje veikloje.
1. Jūsų lytis?
2. Jūsų amžius?
3. Jūsų išsilavinimas?
4. Ar atkreipiate dėmesį į plakatus mieste? (Pasirinkę atsakymą "Ne" apklausos nebetęskite.)
5. Į kokius plakatus atkreipiate dėmesį? (Keli atsakymo variantai)
6. Kodėl atkreipiate dėmesį į 5-ame klausime pasirinkto/-ų atsakymo/-ų plakatus?
- Sudomina vizualinis pateikimas, socialiai jautri tema ir (arba) dominanti tema, originalus plakato pateikimas.
- Tai mano specialybė
- Mane domina plakatu dizainas
- aktualūs
- Jie stovi tokiuose matomose vietose ir yra pastebimi, maža to, kartais jie būna su tikrai dominančių, įdomiai pateiktu turiniu.
- nes jie nebeprasmiški
- Nes plakatai atkreipia mano dėmesį? Nevisada galima suvaldyti dėmesį, pvz, jeigu jau akis už kažko "užkliuvo", tai ir pasidomiu giliau.
- Nes dažniausiai jie būna spalvingiausi i labiausiai traukiantys akį
- Nes visada smalsu ką juose rašo
- socialiniai patraukia nes idomu kaip zmonems rupi socialinis gyvenimas, ir dziugu nes kuo toliau tuo labiau jis yra akcentuojamas ir bandoma padeti zmonems, parodyti kitiems jog tai vyksta, susimastyti ir privercia, nors ir nedaugeli, kazka pakeisti. renginiu tai savaime suprantama, jog ydomu kas vyksta musu mieste ir ne tik ir galbut kasnors sudomina, iseini pasizmonet. Reklaminiai, nes idomios reklamos mane labai traukia, idomu stebeti idomias zmoniu idejas ir semtis is ju ideju saviems darbams, daznai kazkas sauna ir man i galva bestebint jas.
7. Kas plakatuose jus domina? (Galimi keli atsakymo variantai.)
8. Jūsų nuomone, koks dydis plakatui yra tinkamiausias?
9. Kokios spalvos, jūsų nuomone, tinkamiausios plakatams?
Kitas variantas
- priklauso nuo kam skirtas plakatas
- labai priklauso nuo plakato paskirties, jei reklaminis - ryškios, jei socialinis - šiek tiek mažiau spalvų.
- Priklauso nuo plakato pobūdžio (Rinkiminiam tikrai netiks per ryškios, o psichodelinės muzikos vakarėliui juoda/balta)
- as manau, kad kiekvienam plakatui priklausant nuo jo idejos yra pasirenkamos ir spalvos. Negaleciau pasakyti, jog tik vienas is isvardintu varijantu tinka.
- priklauso nuo plakato konteksto
- Priklauso nuo pobūdžio. Reklaminiai plakatai labiau priimtini ryškūs, socialiniai - pastelinių spalvų ir t.t.
- Svarbu,kad derėtų ir nebūtų nei per ryškus, nei per blankus plakatas
- Priklauso nuo plakato tematikos
- Svarbu kaip jas suderina ir pateikia.
- Priklauso nuo to, kas norima pavaizduoti.
10. Ar manote, kad šriftas plakate yra svarbus grafikos elementas?
11. Kas plakatuose jums yra paveikiau?
12. Kaip vertinate plakatuose atspindėtą idėją?
13. KAS jus erzina plakatuose?
- Sunkiai įskaitomas tekstas (smulkus šriftas), informacijos stoka (renginio atveju), neoriginalus pateikimas, nekokybiška spauda.
- niekas , jei plakatas yra gerai paruoštas
- daugybe nereikalingu elementu
- banalumas, klaidos ( gramatinės, kalbos kultūros, faktinės ir t.t.)
- Plakato dizaino kontrastas, nesuderinamumas su idėja, jo paskirtimi. Plakatų banalumas.
- kaimiškas "stilius"
- Banalumas ir neoriginalumas.
- Niekada nieko nematau irzlaus juose
- mane erzina (jeigu tai galima vadinti plakatais) tie visi reklaminei plakatai. taip pat erzina rinkiminiai plakatai.
- neiskaitomas sriftas
14. KODĖL aukščiau aprašyti aspektai jus erzina plakatuose?
- apsunkina infromacijos įsisavinimą arba nesudomina
- manęs neerzina niekas, jei darbas atliktas tvarkningai
- sunku suprasti idėja
- tiesiog erzina
- Neoriginalu, pagrindinė plakato paskirtis kartais būna ne perteikti mintį, bet atkreipti dėmesį, perkrauti plakatai.
- nes žmonės, kurie kuria plakatus, nežino dizaino pagrindų, arba daro jas be idejos
- O KODĖL tave erzina nesiliaujantis džeržgiantis garsas? Erzina, nes erzina.
- Nes niekas neerzina
- juose nera jokios idomios idejos, o tik pardaveju noras, jog ju preke pirktu. nekenciu seimo, nekenciu ju reklaminiu plakatu, nes viskas kas ten yra - visiskas melas
- nes plakatas turi buti informatyvus, suprantamas ir jeigu jame yra teksto jis turi būti aiskiai matomas.
15. Kaip vertinate erotinio pobūdžio plakatus?
16. Ar esate bandęs kurti plakatą? (Jei pasirinkote atsakymą “Ne” pereikite prie 18 klausimo.)
17. Kas jums buvo svarbiausia kuriant plakatą? (Keli atsakymo variantai.)
18. Kuris iš šių pateiktų plakatų pavyzdžių jums labiausiai PATINKA?
19. Kodėl pasirinkote būtent tą plakatą?
- trumpas, aiškus, įdomus, kontrastiškas, simboliškas (jing/jang asociacija)
- nes kiti arba visai neatsako į temą arba yra neįdomus
- man patiko kad jis yra paprastas ir suprantamas
- įdomu
- Nes jis yra paprastas, bet ne prastas, originalus ir įžvalgus.
- Galbūt dėl to, kad jis man labiausiai PATINKA. Aišku, suprantama, įtikinama.
- Gražios spalvos,aktuali tema šiai dienai
- Nes į jį žvilgtelėjau pirmiausia, tai reiškia jis labiausiai traukiantis dėmesį
- i ji idomu ziuret, idomu gilintis i ta paveiksleli, taip pat ideja labai aiski.
- patinka kai plakatuose yra žaidžiama su šriftu.
20. Kuris iš šių pateiktų plakatų pavyzdžių jums labiausiai NEPATINKA?
21. Kodėl pasirinkote būtent tą plakatą?
- Per daug teksto
- kopmozicija, "idėja" spalvos, fotografija
- daug skaitimo
- netraukia akies
- Jis nėra iš tų, į kuriuos pažvelgus viskas aišku, reikia įsižiūrėti, įsigilinti, suvokti, o plakatai dažniausia kabo viešose erdvėse, juk tai nėra muziejus, kur eksponatas apžiūrimas iš visų pusių.
- Galbūt dėl to, kad jis man labiausiai NEPATINKA. 3/5 net įskaityt sunku. Pasistenk kitą kart labiau.
- asocijuojasi su nešvankybėmis :D
- Nes jis visiškai neįdomus, blankus, nuobodus, išsiskiriantis tik tuo, kad ko gero gatvėje net nežvilgtelčiau į jį
- kazkodel prie jo nesustociau paziuret, netraukia, neidomu
- banalus