Pirkimas internetu: ar lietuviai suvokia tai kaip riziką?
Marketingo literatūra pateikia įrodymų, kad jaučiama rizika gali būti viena iš priežasčių stabdanti vartotojų apsipirkimą internetu. Šios anketos tikslas išsiaiškinti šios rizikos svarbumą, kada Lietuvos interneto vartotojas nusprendžia įsigyti prekes ar paslaugas internetu.
Buvo sudaryta anketa, vertinant bendrą rizikos suvokimą ir kitas rizikos rūšis, kurios suvokiamos apsiperkant internetu.
Pateikta situacija, kurios metu turėtumete įsigyti vietas mažame viešbutyje apie kurį neturite jokios išankstinės informacijos. Ši paslauga turi būti iš anksto apmokėta ir po mokėjimo viešbučio kvitas turėtų atkeliauti elektroniniu paštu.
Anketa yra anoniminė, siekant išsiaiškinti rizikos reikšmę priimant sprendimą.
Ačiū visiems už Jūsų atsakymus.