Pirkėjų elgseną grupinių pirkimų portaluose lemiantys veiksniai
Mielas respondente,
KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentas atlieka tyrimą, kuriuo siekiama atskleisti pirkėjų elgseną grupinių pirkimų portaluose lemiančių veiksnių raišką poveikio ketinimui pirkti aspektu. Anketa yra anoniminė, o tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami bakalauro baigiamajam darbui rengti. Jūsų nuomonė yra labai svarbi siekiant pažinti pirkėjų elgseną grupinių pirkimų portaluose. Iš anksto dėkojame už atsakymus! Atsakant į anketos klausimus prašome pasirinktą atsakymo variantą pažymėti R, esant daugiau negu vienam variantui, arba ¤, esant vienam atsakymo variantui. Klausimuose, kurie turi laukelį kitą, galite įrašyti savo variantą.
Grupinių pirkimų portalai - tai tokie portalai, kuriuose pirkėjai įsigyja kuponus su nuolaida, kuriuos vėliau iškeičia į tam tikrą prekę ar paslaugą. Lietuvoje, tai tokie portalai kaip Beta.lt, Grupinis.lt, Kartu.lt, Masinis.lt ir kt.