Piliečių aptarnavimo kokybė Ukmergės savivaldybėje

Mykolo Romerio universiteto viešojo administravimo specialybės studentė atlieka tyrimą magistriniam darbui. Būsiu labai dėkinga už Jūsų nuoširdžius atsakymus.

Kaip manote, ar Ukmergės rajono savivaldybėje yra įgyvendinamas vieno langelio principas?

Kokia Jūsų nuomonė apie Ukmergės rajono savivaldybės darbą?

Ar jūs pakankamai informuoti apie savivaldybės administracijos skyrių bei tarnybų darbo laiką?

Iš kur sužinojote apie savivaldybės paslaugas, jų spektrą, teikimo būdus bei darbo laiką?

Ar Jums patogus dokumentų priėmimo ir išdavimo laikas?

Ar jus tenkina atsakymų į prašymus ir skundus pateikimo terminai bei turinys?

Jūsų skundas ar prašymas nors kartą buvo grąžintas jums, nenurodžius grąžinimo priežasties?

Kokiu klausimu paskutinį kartą kreipėtės į savivaldybę?

  1. ewew
  2. dėl žemės mokesčio
  3. dėl socialinės pašalpos
  4. del "vaiko pinigu"
  5. išmoka vaikams
  6. 1.Del grindinio Kauno g. akmenu 2. Dėl neaiskiu automobiliu pirkimo aplinybiu 3. Dėl Pramonės prekybos nuomos įkainiu. 4. Savivaldybės vadovų transporto stovėjimo po ,, Plyta“ 5.Dėl įdarbinimo giminaičiu savivaldybės tarnybose ir įmonėse.

Ar Jūsų prašymas buvo patenkintas teisės akto nustatytais terminais?

Ar jūs buvote informuoti apie veiksmus, kurių savivaldybė ėmėsi Jūsų klausimams spręsti?

Ar žinote kur ir kokia tvarka kreiptis, jei netenkina atsakymas?

Ar mandagiai Jūs buvote aptarnaujamas priimant bei išduodant dokumentus?

Ar Jums ilgai tenka laukti priėmimo?

Kaip išspręsti Jums rūpimi klausimai?

Ar susidūrėte su korupcijos apraiškomis nagrinėjant Jūsų klausimą?

Jeigu susidūrėte, tai nurodykite su kokiomis?

  1. ewewe
  2. Policija, vaikų teisiu,

Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote Ukmergės savivaldybėje?

Kaip dažnai naudojatės administracijos teikiamomis paslaugomis?

Jūsų pasiūlymai, kaip būtų galima pagerinti piliečių aptarnavimą Ukmergės savivaldybėje

  1. ewewe
  2. Daugiau mandagumo norėtusi iš darbuotojų,be jokių įžeidinėjimų,greičiau kad pildytų dokumentus,nedelstų,daugiau informacijos suteiktų,o neslėptų kas žmogui priklauso,gal patys darbininkai sau pinigus nusisuka,o žmoniems meluoja ,kurie nežino kas jiems priklauso,kokią paramą gaut,sako niekas jums nepriklauso,o žinome kad turime gaut,tada turim darbuotojams aiškint kad priklauso,reiškia dirba nepakankamai įgūdę darbuotojai,jei nežino įstatymų,visiškai nesažiningi.Ir daug iš pažistamų,kitų žmonių galim pasakyt labai nemandagūs Ukmergės savivaldybės darbuotojai,neatskleidžia visų istatymų.
  3. Vieno langelio įdiegimas
  4. gerai butu kad galima butu uždavus kur tai klausima gauti atsakyma o tik veliau kreiptis i savivaldybe. Kad netrukduti nei ju nei saves .
  5. gal vieno langelio principas. bet manau, kad dirba tikrai kvalifikuoti darbuotojai
  6. Dirba neiniciatyvūs, abejingi ir nekvalifikuoti žmonės ir daugelis yra surišti giminystės ryšiais. Neieškantys išeities iš susidariusios padėties, ir neturintys jokio ryšio su gyventojais, tinka išsireiškimas ,, Jie ir mes“. nėra dalykinio kontakto su žmonėmis, tai parodo ir kasmetiniai susitikimai su rajono bendruomenę į kuria ateina 20-25 žmonės ir suvaryti savivaldybės darbuotojai pasiklausyti Mero panigyrikos o ne problemu sprendimo. Skolos siekia 25 milijonus o Merui viskas gerai.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą