PERSONALO KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS ORGANIZACIJOJE
Gerbiamoji / gerbiamasis,
Atliekamas tyrimas siekiant įvertinti suaugusiųjų švietėjo veiklą organizacijoje vykdant personalo parinkimą ir kvalifikacijos tobulinimą.
Jūsų asmeninė nuomonė mums yra be galo svarbi.
Iš anksto dėkoju už pagalbą ir nuoširdžius atsakymus į anketos klausimus.
GARANTUOJAME VISIŠKĄ ATSAKYMŲ AUTONOMIŠKUMĄ.
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų išsilavinimas:
Jūsų darbo patirtis:
Ar esate žinote organizacijos kurioje dirbate misija, bei vizija?
Ar dalyvaujate pokyčių bei nuolatinio tobulinimo procesų valdymo veikloje?
Ar esate atsakingas už žmogiškųjų išteklių valdymą?
Ar esate atsakingas už organizacijos valdymą?
Ar Jūs turite tiesiogiai pavaldžių darbuotojų?
Jei Taip, tai kiek turite pavaldžių Jums darbuotojų?
Ar dalyvaujate išteklių planavimo procese?
Ar prisidedate prie darbo kokybės gerinimo proceso analizės?
Jei, Taip, tai kokiais būdais?
- Rengiame ir analizuojame metinius darbuotojų.
- vedami mokymai, taip pat rengiamos skatinamosios programos, kurios verčia darbuotoją tobulėti
- susirinkimai, diskusijos
- Pateikiant konkrečius pasiūlymus ir veiksmų planus, bei juos įgyvendinant
- Išsakydami savo nuomonę vadovybei
- Turiu galimybę išsakyti savo nuomonę skyriaus vadovui
Ar vertinate darbuotoju profesinias žinias, įgūdžius, patirtį?
Ar fiksuojate darbuotojų profesinių žinių, įgūdžių, patirties pokyčius?
Ar patys rengiate esamu darbuotojų mokymo planus?
Ar skatinate savo darbuotojus reflektyvia analizuoti savo praktinę veiklą?
Jei, Taip, tai kokiais būdais?
- kiekvieną savaitę darbuotojas analizuoja pasiektus savo rezultatus ir atitinkamai turi įveryinti kodėl rezultatai kito, ką darė blogai ar gerai.
- taip, analizuojame, ieskome geriausiu sprendimo budu
- Analizuojamas darbo procesas, siekiant vadovo ir pavaldinio dialogo, atgalinio ryšio
- Grupės mokymų metu naudojame refleksiją
Ar teikiate paramą darbuotojams naujovių įgyvendinimui?
Jei, Taip, tai kokiais būdais?
- Einamųjų mokymų metu konsultantams visuomet yra suteikiama galimybė išreikšti savo mintis naujovių įgyvendinimui
- finansiskai
- mano grupė žino kad gali visada kreiptis visais klausimais į mane
Ar atliekate darbuotojų rotacijos ( peritimų, perkėlimų) planus?
Ar esate atsakingas už rinkimo, dokumentavimo bei raportavimo procedūrų palaikymą?
Ar esate atsakingas už išteklių panaudojimo stebėsena?
Ar vykdote atskaitomybę aukštesniem vadovam?
Ar skatinate besimokinančiuosius patiems imtis iniciatyvos už mokymąsi darbo vietoje?
Jei, Taip, tai kokiais būdais?
- Geros profesninės žinios yra teisiogiai susijusios su darbo rezultatais - priedais. Taip kad kiek mokės patys - tiek Jiems ir mokės.
- didesniu atlygiu
- finansauojami kursai
- Duodant užduotis, skatinant tobulėti, taip pabrėžiant sėkmingesnį rezultatų pasiekimą
- Akcentuoju kad kuo daugiau semsimės žinių tuo išsamiau žinosim turimą prekę, tuo išsamiau galėsim klientui akcentuoti naudas
Ar prisidedate prie mokymosi bendruomenės plėtros vystymo?
Ar mokymosi procese skatinate bendradarbiavimą tarp grupės narių ?
Jei, Taip, tai kokiais būdais?
- Skatinu bendravimą ir ne formalioje vietoje
- stengiames įvesti diskusiją
- sudromos drbo grupes
- Vykdomi bendri rezultatų, naujų pasiūlymų bei veiksmų aptarimai
- Žaidžiam komandinius žaidimus
- Skirstau į grupeles po 2-3 žmonės (Turinčius daugiau patirties ir ne). Grupės narai būna atsakingi už gerosios patirties pasidalinimą
Ar dalinatės naujausia mokymų informacija su kitais grupės vadovais?
Ar skatinate besimokinančiųjų asmeninį tobulėjimą?
Jei, Taip, tai kokiais būdais?
- Skatindamas konkurezciją
- seminarai
- Ieškau kiekvieno besimokančiojo stipriųjų pusių ir skatinu jas panaudoti, pabrėždama sėkmę rezultatuose
- Tikiuosi kad jie ir taip gauna žinių
Kokius darbuotojų atrankos metodus naudojate?
Kokiais būdais Jūsų organizacijoje vykdoma darbuotojų atranka?
Ar organizuojate mokymus už organizacijos ribų?
Ar vedate mokymus darbo vietoje?
Kokiais būdais užtikrinate mokymų kokybę?
- Iš anksto suruošdamas medžiagą mokymams
- iš anksto mokymams pasiruošiama, surenkama naujausia informacija
- uzsiemimus veda kvalifikuoti specialistai
Ar naudojate informacines technologijas mokymų metu?
Ar rengiate mokymo programų planus?
Ar ruošiate mokymams specialią medžiagą?
Ar aprūpinate besimokinančiuosius visomis priemonėmis?
Ar padedate besimokinantiesiems mokytis?
Ar skatinate darbuotojus mokytis savarankiškai?
Ar rengiate individualius mokymus kiekvienam darbuotojui?
Ar rengiate grupinius mokymus?
Ar vystote pasitikėjimą besimokinančiojo savarankiškumui?
Jei, Taip, tai kokiais būdais?
- Padrasinimu
- Skatinu grupės narius nebijoti veikti, ir nebijoti klysti.
- leidziama pasireiksti atliekant tam tikru darbus
- Skatinu analizuoti ir įvertinti savo darbą ir pasiektus rezultatus
Ar padedate mokymo medžiagą pritaikyti praktikoje?
Ar skatinate informalų mokymąsi?
Ar teikiate paramą pritaikant informacinias technologijas mokymų bei praktikos metu?
Ar planuojate įtraukti informacijnes technologijas mokymų metu?
Kaip dažnai taikote šiuos metodus mokymų metu?
Ar patys kuriate mokymosi metodus?
Ar esate paruošę specialias pagalbinias priemones besimokinantiems?
Ar mokymai vysta tam skritose patalpose?
Ar esate atsakingas už mokymo veiklos planavimą?
Ar skatinate naudotis informacinėmis – komunikacinėmis technologijomis mokymosi procese?
Ar padedate suaugusiems mokytis?
Kokias metodais vertinate suaugusiųjų mokymosi pasiekimus?
- Kiekvienam grupė nariui yra vedami - mokymai, kurie yra fiksuojami raštiškai. Geriau pažengusiems 1 kartą per dvi savaites. Prasčiau - 1 kartas per savaitę. Mokymu metu yra keliami tikslai ir patariami budai. O rezultatas vertinamas tiek tiesiogiai, klausiant darbuotojo kaip jis galvoja kaip jam sekės ir netiesiogia stebint jo darbą bei rezultatus.
- testu
- Kvalifikacinė anketa
- netiesiogiai stebėdamas darbą