Penkerių-šešerių metų amžiaus vaikų vaizdingos kalbos ir emocijų ugdymo sąsajos

Gerbiamas (a) respondente,

 

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programos III kurso studentė Laura Januškė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti penkerių-šešerių metų amžiaus vaikų vaizdingos kalbos ir emocijų ugdymo sąsajas. Anketos anonimiškumas garantuojamas, apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe ir nebus viešinami. Maloniai prašau skirti 10-15 minučių ir užpildyti anketą. Tinkamą atsakymo variantą įrašykite arba pažymėkite „V“. Iš anksto dėkoju už jūsų sugaištą laiką. 

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kas, jūsų nuomone, yra vaikų vaizdinga kalba? (galite pažymėti kelis atsakymų variantus).

2. Kaip ugdote vaiko emocijas ir jausmus? (galite pažymėti kelis atsakymų variantus).

3. Įvertinkite savo vaiko emocinę raišką, kur penki yra aukščiausias vertinimas, o vienas – žemiausias

12345
Atpažįsta savo ir kitų emocijas
Įvardija emocijas
Geba susivaldyti kai pyksta
Supranta ką kiti jaučia
Padeda kitiems žmonėms, kai jaučiasi nusivylę

4. Kokia yra vaizdingos kalbos vartojimo emocijų ugdyme nauda priešmokyklinio amžiaus vaikui? (galite pažymėti kelis atsakymų variantus).

5. Penkiabalėje sistemoje įvertinkite, kiek įvairios veiklos, Jūsų nuomone, padeda ugdyti vaiko emocijas (1- nepadeda, 5- labai padeda):

12345
Vaidmeniniai žaidimai
Skatinimas įsijausti į kito padėtį
Pasakojimai pagal paveikslėlių serijas
Skatinimas dalintis savo mintimis apie įvairias stiuacijas
Kompromiso paieška konfliktinėse situacijose
Užduotėlės, susijusios su emocijomis
Pasakų, istorijų pasakojimas
Pokalbiai

6. Kokiais būdais Jūs naudojate vaizdingos kalbos priemones vaikų emocijų ugdyme? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

7. Kokios pagalbos, ugdant vaikų vaizdingą kalbą norėtumėte sulaukti iš pedagogo?

8. Jūsų vaiko amžius (prašome įrašyti)

9. Jūsų išsilavinimas

10. Jūsų socialinis vaidmuo šeimoje.