Penkerių-šešerių metų amžiaus vaikų vaizdingos kalbos ir emocijų ugdymo sąsajos

Gerbiamas (a) respondente,

 

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programos III kurso studentė Laura Januškė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti penkerių-šešerių metų amžiaus vaikų vaizdingos kalbos ir emocijų ugdymo sąsajas. Anketos anonimiškumas garantuojamas, apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe ir nebus viešinami. Maloniai prašau skirti 10-15 minučių ir užpildyti anketą. Tinkamą atsakymo variantą įrašykite arba pažymėkite „V“. Iš anksto dėkoju už jūsų sugaištą laiką. 

1. Kas, jūsų nuomone, yra vaikų vaizdinga kalba? (galite pažymėti kelis atsakymų variantus).

2. Kaip ugdote vaiko emocijas ir jausmus? (galite pažymėti kelis atsakymų variantus).

3. Įvertinkite savo vaiko emocinę raišką, kur penki yra aukščiausias vertinimas, o vienas – žemiausias

4. Kokia yra vaizdingos kalbos vartojimo emocijų ugdyme nauda priešmokyklinio amžiaus vaikui? (galite pažymėti kelis atsakymų variantus).

5. Penkiabalėje sistemoje įvertinkite, kiek įvairios veiklos, Jūsų nuomone, padeda ugdyti vaiko emocijas (1- nepadeda, 5- labai padeda):

6. Kokiais būdais Jūs naudojate vaizdingos kalbos priemones vaikų emocijų ugdyme? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)

7. Kokios pagalbos, ugdant vaikų vaizdingą kalbą norėtumėte sulaukti iš pedagogo?

Kita (įrašykite)

  1. Tiesiog pasidalinimu ką šią savaitę skaito ka konkretaus mokinasi kad ir namie galetumem apie tai padiskutuoti įterpti žodžius kasdienybėje kad padėti vaikui įtvirtinti žinias ir uz darželio ribu

8. Jūsų vaiko amžius (prašome įrašyti)

  1. 4-5
  2. 5 metai
  3. 6m.
  4. 5m
  5. 4
  6. 5 metai
  7. 6m.
  8. 6
  9. 5m
  10. 6m.
…Daugiau…

9. Jūsų išsilavinimas

10. Jūsų socialinis vaidmuo šeimoje.

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą