Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje
Gerbiamas respondente,
Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Ikimokyklinės ir priešmokyklinės
pedagogikos studijų programos III kurso studentė Milda Juškienė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išnagrinėti pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formas, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Maloniai prašau skirti 10-15 minučių ir užpildyti anketą. Apklausa yra anoniminė. Jums tinkantį atsakymą pažymėkite varnele.
Anketa neprieinama
1. Kas, Jūsų manymu, yra bendradarbiavimas? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
2. Kaip manote, kokie veiksniai skatina bendradarbiavimą? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.
- Tik komandinis darbas turi rezultatus.
- Nes bendradarbiavimą apima dviejų ir daugiau žmonių grupė, kuri siekia bendro tikslo.
3. Koks bendradarbiavimo su tėvais pobūdis Jums aktualiausias? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
Kodėl renkatės tokį bendradarbiavimo būdą? Paaiškinkite plačiau.
- Mano tokia nuomonė.
- Individualiai galima išsamiai paaiškinti norimą informaciją, stebina reakcija.
- Individualūs pokalbiai aktualiausi aparti kiekvieno vaiko situaciją ar kylančias problemas.
4. Kokias bendradarbiavimo su tėvais formas dažniausiai pasirenkate? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
5. Jūsų nuomone, kokius priešmokyklinio amžiaus vaiko psichofizinius gebėjimus pastebite? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
Kuo šie gebėjimai pasireiškia?
- Elgesiu.
6. Kaip manote, kurie pažintiniai gebėjimai yra svarbiausi pradinio skaitymo įgūdžiams ugdyti? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.
- Visi gebėjimai skatina igūdžius.
- Nes turi dirbti visi žmogaus pojūčiai
7. Kaip manote, ar bendradarbiavimas su tėvais yra svarbus veiksnys ugdant vaiko pradinio skaitymo įgūdžius? (pažymėkite vieną atsakymo variantą)
Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.
- Skaityti reikia nia tik daržialija biat ir namie.
- Tėvų pagalba galima greičiau pasiekti norimą rezultatą
- Svarbu ugdyti vaiko skaitymo įgūdžius ne tik ugdymo įstaigoje, bet ir namuose, todėl tėvai turi bendradarbiauti ir padėti vaikui.
8. Kaip tėvai įsitraukia į bendradarbiavimą su pedagogais? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
9. Kokius pradinio skaitymo ugdymo būdus namuose siūlote tėvams? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
Kodėl siūlote tokius skaitymo būdus?
- Skatinimas, kartu žiureimas. Sudomina.
- Jie efektingi
10. Jūsų nuomone, kokių problemų kyla, bendradarbiaujant su tėvais, kai kalbate apie pradinio skaitymo įgūdžių formavimą? Pasidalinkite patirtimi.
- Nia visi šiuolaikinei tėvai skaito vaikam. Todel vaikai ir niasidomi knygom.
- Tėvai nenori papildomai skirti laiko vaikų ugdymui ir visą procesą palieka ugdymo įstaigai
- Dažnai tėvai visą atsakomybę palieka ugdymo įstaigai, nenori ugdyti vaiko namuose, neskiria tam laiko.
11. Ugdant pradinio skaitymo įgūdžius svarbu (pažymėkite ar sutinkate su teiginiais):
12. Jūsų nuomone, pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius, vaikui padeda? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
13. Kaip manote, ko svarbu siekti, ugdant vaikų pradinio skaitymo įgūdžius? (pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkančius atsakymo variantus)
14. Pasidalinkite gerąja bendradarbiavimo su tėvais patirtimi, kokius netradicinius būdus taikote? Parašykite pavyzdžių.
- Taikau tik tradicinius budus.
- Dažniausiai su tėvais bendraujame individualisais pokalbiais, taip pat įvairią informaciją keliama į internete sukurtą uždarą pokalbių grupę.