Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.

  1. Niekada, nei priešmokykliniame amžiuje nei vėliau pradiniame ugdyme nepakaks vienos pusės pastangų įdiegti vienas ar kitas žinias. Visad abi puses: tiek tėvai tiek pedagogai turi bendradarbiauti ir siekt bendrų ygdymo tikslų.
  2. Nes nuo tėvų ir prasideda.
  3. Komandinis darbas
  4. kas vaikui nesiseka ugdymo įstaigoje, papildomai su tėvelių pagalba paskaito.
  5. Vaikas turi ir namuose mokytis skaityti neužtenka skaitymo ugdymo įstaigoje
  6. Visi vieningi turi būti
  7. Tik papildomas darbas namuose duos geresnius rezultatus
  8. Iš dalies taip manau. Čia kiekvienas vaikas dar yra individualus.
  9. Vaikui bus sunkiau pasiekti tikslą, jei nebus bendradarbiavimo tarp mokytojo ir tėvų.
  10. Labai svarbu, kad tėvai ir namuose udytų vaiką, mokytų skaitymo įgūdžių.