Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

10. Jūsų nuomone, kokių problemų kyla, bendradarbiaujant su tėvais, kai kalbate apie pradinio skaitymo įgūdžių formavimą? Pasidalinkite patirtimi.

  1. Tėvų laiko stoka apskritai kas liečia vaikus. Tiesiog nuolat teisinasi, kad nespėja, nėra laiko ir pan.
  2. Gal dėl laiko stokos.
  3. Tėvai tikisi kad vaikas būdamas priešmokyklinėje grupėje išmoks skaityti, nors pedagogui su visais grupėje esančiais vaikais tai padaryti labai sunku. Nes naujos programos, daug įvairių neformalių veiklų - todėl kaip ir sakiau komandinis darbas, darbas namuose su vaiku ir ugdymo įstaigoje , duoda geriausius rezultatus. O ir vaikas turėdamas ritualinę veiklą su mama ar tėčiu - tikrai apsidžiaugs.
  4. Per mažai skiriama vaiko ugdymui laiko.
  5. Tėvai neturi laiko užsiimti vaikų skaitymo įgūdžiu tobulinimuisi . Dėl to nekreipia dėmesio į pedagogu siūlymus
  6. Nekyla
  7. Tėvai netęsia skaitymo namie
  8. Yra dvi grupės tėvų: 1. Daug užsiimantys su vaiku namuose, skiriantys vaiko lavinimui daug dėmesio. 2. Pasikliaujantys tik ugdymo įstaiga.
  9. Tėvai neturi tam laiko. Mano, jog tai mokytojo pareiga.
  10. Daug tėvų nenori skirti laiko savo vaikams namuose. Jie nori, jad viską padarytų pedagogai.