Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.
Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.
Niekada, nei priešmokykliniame amžiuje nei vėliau pradiniame ugdyme nepakaks vienos pusės pastangų įdiegti vienas ar kitas žinias. Visad abi puses: tiek tėvai tiek pedagogai turi bendradarbiauti ir siekt bendrų ygdymo tikslų.
Nes nuo tėvų ir prasideda.
Komandinis darbas
kas vaikui nesiseka ugdymo įstaigoje, papildomai su tėvelių pagalba paskaito.
Vaikas turi ir namuose mokytis skaityti neužtenka skaitymo ugdymo įstaigoje
Visi vieningi turi būti
Tik papildomas darbas namuose duos geresnius rezultatus
Iš dalies taip manau. Čia kiekvienas vaikas dar yra individualus.
Vaikui bus sunkiau pasiekti tikslą, jei nebus bendradarbiavimo tarp mokytojo ir tėvų.
Labai svarbu, kad tėvai ir namuose udytų vaiką, mokytų skaitymo įgūdžių.
Visame ugdyme svarbus tai skaitymas neišimtis.
Turi būti tęstinumas vaikas-mokykla-tėvai
Tokia mano nuomonė.
Turėtu būti abiejų pusių teikiama pagalba vaikui pradedančiam skaityti, kad būtų pasiektas kiek įmanoma geresnis rezultatas.
Nes turi būti tęstinumas namuose
Bendradarbiaujant galima sužinoti kas vaikui geriau ar blogiau sekasi, taikyti skirtingus mokymo metodus
Įtvirtinami įgūdžiai
Tėvai yra pavyzdys vaikui,jų ryšys artimesnis
Nes gali pasiekti aukštesnių rezultatų
Vaikui įdomu tiek kiek tėvams įdomu. Jei nebus tęstinumo principo, tuomet ugdymo pasiekimai bus ne tokie ženklūs.
Nes labai svarbu tęstinumas, vaikas turi būti mokomas skaityti tiek darželyje, tiek namuose.
Tėvai yra arčiausiai vaiko
Skaitymo darželyje nepakanka, tai turi daryti ir namuose. Labai greitai vaikai išmoksta skaityti, kai perskaitę darželyje tekstą, pakartoją tą patį tekstą namuose.
Todėl, kad vaiko ugdyme turi dalyvauti ne tik mokytojsi, bet ir tėvai
Be tėvų pagalbos sunku ugdyti skaitymo įgūdžius. Ypač kai vaikas ateina į pirmą klasę nepažindamas raidžių ar visai neskaitydamas.
Tėvų ir vaikų ryšys yra labai svarbus ugdymo procese.
Nes viskas priklauso nuo bendradarbiavimo, bus susikalbėjimas bus ir nauda vaikui.
Bendraujant du tėvais ir aptariant vaiko ugdymąsi galima padėti siekti geresnių rezultatų
Mokytoja visos grupės negali aprėpti ir gal kai kuriam vaikui sekasi be taip lengvai.
Bendradarbiauti reikia pedagogams ir vaiko tėvams, siekiant kuo geriausio rezultato vaiko ugdyme.
Dazai tevai dirba su vaikais namuose papildomai. Jei vyksta bemdradarbiavimas, pedagogas gali issakyti vaiko”silpnasias”puses ir tevai gali bamdyti jas stiprinti namuose. Taip besikeiciant informacija ir kryptingai dirbant vaikas greit padaro matoma pazanga
Tėvų pagalba vaikas gali stebėti užrašus lauke, mieste, gatvėje, namų aplinkoje.