Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

Kuo šie gebėjimai pasireiškia?

  1. Greitai viskas atsibosta.
  2. Vaikas geba įvardinti savo emocijas, kaip jaučiasi, domisi veiklomis ir pats siūlo veiklas, žaidimas - įsitraukia noriai
  3. Vaiko noru viską žinoti.
  4. Vaikas gerai valdo savo kūną, atlieka jam pateiktas užduotis iki galo, susipyksta ir pats susitaiko su draugais, valdo savo nuotaikas, yra aktyvus diskusijose, moka formuluoti klausimus, atsako į klausimus,
  5. dėmesingumu
  6. Vaikas ilgesni laiką gali išlaikyti savo dėmesį, įsiminti ir atlikti užduotis, reikalaujančias susikaupimo.
  7. Labai daug klausinėja, domisi, tyrinėja. Yra drąsus.
  8. Vaikas tiesiog atitinka arba ne raidos etapa pagal savo amžių.
  9. Labiau pastebimi.
  10. Vaikai aktyviai juda, išlavėjusi stambioji motorika. Domisi nematytais, nepažįstamais objektais, veiksmais.
  11. Šie gebėjimai pasireiškia veiklose, kasdieniniame gyvenime
  12. Vaikai noriai visur dalyvauja, ieško bei klausinėja apie jiems patiems įdomius dalykus
  13. Zingeidumas pasireiškia klausimais,noru pačiupinėti,
  14. Vaiko pasiekimais
  15. Vaiko visapusiška sveikata
  16. Palyginus su buvusiais gebėjimais, dauguma vaikų pasiekia aukštesnius gebėjimus.
  17. Vaiko veikloje5
  18. Darbu pamokoje.
  19. Vaikas aktyvus.
  20. Vaikai susikoncentruoti į duodamas užduotis, supranta užduotas užduotis
  21. Vaikai yra judrūs, smalsūs, noriai eksperimentuoja, bando naujus dalykus.
  22. Daug žodžiu kas? Kodėl? Kam?
  23. Vaikas jauciasi nepriklausoma asmenybe, visur reiskia savo nuomone, aktyviai dalyvauja veiklose, pats jas inicijuoja, viskuo domisi
  24. Labai judrūs vaikai, sunkiai sukaupia dėmesį, jei tai tik žinių pateikimas.