Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

Kodėl renkatės tokį bendradarbiavimo būdą? Paaiškinkite plačiau.

  1. Pirmiausia reikia nusistatyti bendradarbiavino tikslą. Jeo bendradarbiaujama dėl visos grupės vaikų, tai žinoma reikia grupinio ar kolektyvinio bendradarbiavimo, bet jei kalbėti apie individualius pasiekimus, taibir reikia individualiai kalbėt su vaiko tėvais.
  2. Geriausias bendravimo budas
  3. Taip tėvams labiau galima išaiškinti problemas.
  4. Išsamus pokalbis kiekvienu atveju, parodomas dėmesys, sprendžiami iškilę sunkumai.
  5. Reikalui esant reikalingi ir individualūs pokalbiai su tėvais.
  6. Nes tokį renkasi pedagogai
  7. Galima atviriau pakalbėt apie vaikui kylančius sunkumus
  8. Išvykos labai suvienija
  9. Reikalingas konfidencialumas, nes ne visi tėvai išdrįsta kalbėti atvirai bendrų susirinkimų metu (ypatingai tie, kurių vaikams sekasi sunkiau).
  10. Individualus pokalbis geriau pasiekia tėvų ausis ir širdį, toks pokalbis nuoširdesnis, tėvai atsiveria.
  11. Pasirinkus šį bendradarbiavimo būdą, galima atvirai kalbėti apie ugdytinių problemas, pažangas
  12. Visi tinka.
  13. Man šis būdas atrodo efektyviausias.
  14. Individualus pokalbis padeda įsigilinti į vieno vaiko situaciją ir aiškiai ją aptarti.
  15. Visi bendradarbiavimo būdai - kaskart taikant skirtingus atneštų vienokią ar kitokią naudą.
  16. Taip su kiekvienu atskirai galima spręsti iškilusias problemas,pasidžiaugti galima ir visi per susirinkimus,bendras išvykasi
  17. Aš taip manau.
  18. Kad būtų įvairiapusėmis bendradarbiavimo formomis siekiama bendrų tikslų.
  19. Taip kuriama bendruomenė
  20. Individualiai bendraujant galima plačiau papasakoti apie vaiko dieną, patiriamus subkumus ar problemas ir taip išlaikant konfidencialumą.
  21. Bendradarbiaujant individualiai, visa informacija busk kokybiškesnė
  22. Informacija perduodama tikslingiau
  23. Todėl,kad bendraujant invidualiai ,labiau galima išsiaiškinti vaiko poreikius,gebėjimus..
  24. Individualių susitikimų metu drąsiau galima ir atviriau pakalbėti apie mokinį. :)
  25. Renkuosi individualius, nes tuomet galiu plėtoti vieno vaiko situaciją, o ne visus grupės ir žinoma nepažeidžiu duomenų apsaugos.
  26. visi kartu yra vieningumas
  27. Manau reikia kalbėtis tik su to vaiko tėvais. Tik esant kelių vaikų nesutarimams, bendrauti su jų tėvais. Bendri susirinkimai, turėtų būti organizuojami tik dėl bendrų klausimų.
  28. Tik individualūs pokalbiai gali padėti
  29. Individualūs pokalbiai, išvykos padeda geriau pažinti vaiką.
  30. Geriau pažinti vieniems kitus
  31. Kalbėdamos visos grupės sužinos kaip efektyvinti darbą.
  32. Man lengviau bendrauti.
  33. Veikas tai individualybė ir nelinkusi visiems girdint aptarinėti jo viešai, tai mokytojo ir tėvų bendrystė
  34. Dėl konfidencialumo
  35. Per individualų bendradarbiavimą galima aptarti klausimus, ar iškilusias problemas, kurios svarbios tik tiems tėvams ar pedagogui.
  36. Lengviau bendrauti ,kartu spręsti ir priimti sprendimus.Daugiau galimybių išsakyti savo lūkesčius.
  37. Tokiu budu galima individualizuoti kiekviena vaika, jo poreikius, isigilinti i tevu norus ir pastebejimus. Ir beabejones toks demesys labiau suartina, nei”masinis”bendravimas grupese
  38. Apie vaiko pasiekimus ar nesėkmes kiekvienas tėvas turi sužinoti individualiai. Bendri susirinkimai, renginiai, išvykos tėvus suartina kaip bendruomenę.