Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.

  1. Bendradarbiaujant būtina įsitraukti į ugdymo procesą, nes tik taip vaikas jaučia didesnį dėmesį, labiau motyvuojamas, jaučiasi labiau pasitikintis savimi.
  2. Be bendradarbiavimo nebus ir ugdymo.
  3. Visapusis komandinis darbas - duoda geriausią rezultatą
  4. Kalbantis apie iškylančius sunkumus ir bendrai dirbant būna geresni rezultatai
  5. Tik vieningas darbas sukuria gerus santykius
  6. Bendradarbiavimas- tai ir yra komandinis darbas. O kad jis turi būti vieningas, tai labai svarbu. Kartu mes, tėvai ir pedagogai, galim viską.
  7. Tik komandoje ir įsitraukus tėvams gaunami geri bendradarbiavimo rezultatai.
  8. Bendradarbiavimas tai mokytojų, specialistų ir tėvų sąveika siekiant bendro tikslo, todėl visi turi prisidėti prie šio proceso.
  9. Manau, kad svarbiausia abipusis noras ir darbas siekiant tų pačių tikslų.
  10. Tik įsitraukiant abiems pusėms (tėvams ir pedagogams) įmanomas glaudus ir sėkmingas bendradarbiavimas ugdant vaikus.
  11. Dirbant kartu ir išvien pasiekiamas rezultatas
  12. Tik vieningas bendradarbiavimas atneša teigiamų rezultatų.
  13. Bendradarbiavimas pagristas vieninga veiksmų informacijos seka siekant bendro tikslo.
  14. Nes bendradarbiavimą apima ir skatina daugiau nei vienas veiksnys,siekiant sėkmingo bendradarbiavimo reikia supratimo, nuolatinio darbo komandoje
  15. Tik įsitraukus į ugdymo procesą, žinant jo eigą, galima tinkamai bei kokybiškai bendradarbiauti
  16. Dirbant komandoje pasiekiami geriausi rezultatai
  17. Bendradarbiavimui svarbu yra: pedagogai, tėvai, vaikai, kiti specialistai.
  18. Vieningumas, kai ugdymas vyksta viena kryptimi tiek iš mokytojų tiek tėvai
  19. Jei tėvams vaikas yra svarbus, jis visada domėsis vaiko ugdymo procesu. Stengsis padėti vaikui, pasiekti geresnių rezultatų.
  20. Todėl, kad tėvai, vadovai ir specialistai turi padėti vaikui ugdymo procese
  21. Be bendradarbiavimo nepavyktų pasiekti norimo rezultato.
  22. Vieno tikslo siekimas
  23. Turi dirbti visi: vaikai, tėvai, pedagogai. Tada bus efektyvu.
  24. Bendradarbiavimas labai svarbus siekiant užsibrėžtų tikslų, mokytis iš kitų, nepasimesti sunkiose situacijose.
  25. Kartu siekiant užsibrėžto tikslo, bendradarbiavimas yra būtinas norint gauti siekiamo rezultato
  26. Tėvų požiuris į ugdymą,nenumeta vaiko ugdymo tik ugdimo įstaigai.
  27. Kita
  28. Tėvai kurie domisi savo vaikų veiklomis, pasiektais rezultatais ,ir viskas kas susije su jų vaikų tai ir yra bendradarbiavimas .
  29. Kad vyktu bendradarbiavimas kiekvienas specialistas, ugdytojas ar ugdytinio tevelis turi aktyviai dalyvauti vaiko ugdymo procese, juo dometis ir tt
  30. Vieningas komandinis darbas visada duos didesnius rezultatus.