Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo formos, ugdant pradinio skaitymo įgūdžius priešmokykliniame amžiuje.

Kodėl taip manote? Paaiškinkite plačiau.

  1. Bendradarbiaujant būtina įsitraukti į ugdymo procesą, nes tik taip vaikas jaučia didesnį dėmesį, labiau motyvuojamas, jaučiasi labiau pasitikintis savimi.
  2. Be bendradarbiavimo nebus ir ugdymo.
  3. Visapusis komandinis darbas - duoda geriausią rezultatą
  4. Kalbantis apie iškylančius sunkumus ir bendrai dirbant būna geresni rezultatai
  5. Tik vieningas darbas sukuria gerus santykius
  6. Bendradarbiavimas- tai ir yra komandinis darbas. O kad jis turi būti vieningas, tai labai svarbu. Kartu mes, tėvai ir pedagogai, galim viską.
  7. Tik komandoje ir įsitraukus tėvams gaunami geri bendradarbiavimo rezultatai.
  8. Bendradarbiavimas tai mokytojų, specialistų ir tėvų sąveika siekiant bendro tikslo, todėl visi turi prisidėti prie šio proceso.
  9. Manau, kad svarbiausia abipusis noras ir darbas siekiant tų pačių tikslų.
  10. Tik įsitraukiant abiems pusėms (tėvams ir pedagogams) įmanomas glaudus ir sėkmingas bendradarbiavimas ugdant vaikus.