Pedagogika (Vilniaus grupė) įstojo 2022 11, apklausa rudens-pavasario semestras

Kas nepatiko studijose? Kodėl? Ką rekomenduotumėte keisti?

  1. Studijuose nepatiko perteklinis rašto darbų kiekis. Nematau tikslo, rašyti kelis tokius pačius darbus, ar darbus kurie praktiškai niekada nebus naudojami. Tikrai daugiau naudos turėčiau, jei tą laiką panaudočiau literatūros apžvalgai. Dėja, studijų metu visiškai neturiu laiko perskaityti kokią knygą apie pedagogiką, nes tik rašau, rašau ir rašau. Tikėjausi, kad studijų metu bus sutekta pakankamai informacijos ir žinių apie darbą su SUP vaikais - dėja - nieko! 2024 metai jau arti, o pabaigę mokslus, suprantų, taip ir liksime "žali". Taip pat nepatiko dėstytojai, kurie daug kalba, bet nieko nepasako - tiesiog menas, ir dar pyksta, kad nesuprantame ir to paties 10 kartų kausiame. Ar dėstytojai, negebantys ištarti savo dalyko terminų - baisu!
  2. Labai viskas intensyvu, labai daug informacijos per trumpą laiką. Norėčiau daugiau sužinoti kaip dirbti su elgesio, emocijų sunkumų turinčiais vaikais.
  3. Labai Jus gerbiu, įdomus dalyvauti paskaitose, bet paskutinė užduotis nuvylė, tiesiog varo į neviltį,,,,
  4. Rašto darbų gausa, sunku suderinti darbą, šeimą ir mokslus (dirbu pilną dieną). Siūlyčiau ilginti šios programos laikotarpį, tuomet viskas pasiskirstytų tolygiau. Taip pat norėtųsi daugiau dėstymo iš dėstytojų praktikių. Šeštadieniais per daug paskaitų per vieną dieną, sunku išbūti aktyviam ir mąstančiam.
  5. Neatitinka skirtas laikas ir gautas dokumetas, t.y. "Pedagogo kvalifikacija". Man niekas negali atsakyti, ką reiškia šis dokuemtas, o tiksliau, ką aš galiu dirbti jį gavus, t.y. aš nei pradinių klasių mokytoja, nei dalykininkė. Iš esmės kaip ir niekas nepasikeičia...
  6. Nepatiko raidos psichologijos paskaitos su Gitana Naudužiene. Pasirodė, kad dėstytoja nebuvo tinkamai ir pagal dabartį pasiruošusi paskaitoms.
  7. Išpradžių reikėjo parašyti išplėstinį planą, o vėliau gavom naudingos informacijos informacijas, padedančios suprasti kas yra toji pedagogika, planų rašimas ir panašiai. Praktika galėtu būti po keliatos paskaitų, bet ne lygiagrečiai ar anksčiau teorijos.
  8. Mintinai mokymàsis, pasenę mokymo metodai, neįdomi ir perteklinė informacija, jokio originalumo ir įdomumo, tik brangaus laiko gaišimas. Nėra dėstytojú asmenybiú, neįdomu.
  9. Per ilgas paskaitų laikas šeštadieniais. Galėtų būti daugiau paskaitų nuotoliniu, nes ne visi turi galimybę dalyvauti kiekvieną šeštadienį gyvuose susitikimuose.
  10. Nepatiko, tai kad laiko yra per mažai kokybiškai atlikti uždavinius. Per daug uždavinių,