UserPuriuskyte
Results105
Vieša
Pranešti

Patyriminio marketingo perspektyvos ir jo vaidmuo kūrybinėms industrijoms

Gerbiamas Respondente, Esu Vilnius Tech universiteto, Kūrybinių industrijų IV kurso studentė. Šia anonimine apklausa siekiu sužinoti papildomos informacijos bakalauro darbo rašymui, kurio tema „Patyriminio marketingo perspektyvos ir jo vaidmuo kūrybinėms industrijoms“. Patyriminis marketingas - „Patirtinė rinkodara yra visas rinkodaros kanalas, apimantis bet kokias tiesiogines ar netiesioginės pastangas didinti prekės ženklo žinomumą, kurti ir puoselėti verslo galimybes bei plėtoti ilgalaikį klientų lojalumą. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kokios yra dabartinės patyriminio marketingo galimybės, įvertinti perpektyvas bei ištirti poveikį vartotojui. Prašau Jūsų atsakyti į pateiktus klausimus - pažymėti labiausiai tinkantį atsakymą. Ši anketa yra anoniminė, duomenys kaupiami nuasmeninti ir bus analizuojami apibendrintai, vadovaujantis konfidencialumo ir etikos principais. Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami. Dėkoju už atsakymus! Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Jūsų lytis?
Jūsų išsilavinimas?
Jūsų gyvenamoji vieta?
Jūsų amžius
Koks jūsų socialinis statusas?
Jūsų pajamos per mėnesį?
Kaip dažnai lankotės prekybos ar paslaugų centre?
Kokio tipo prekybos ar paslaugų centre dažniausiai lankotės?
Kokiais tikslais lankotės prekybos centre?
Prašau įvertinti teiginius apie patirtį prekybos/paslaugų centruose:
sutinkuiš dallies sutinkunei sutinku nei nesutinkunesutinkuvisiškai nesutinku
Aplinka vertė mane jaustis maloniai
Atmosfera leido užsimiršti kasdienybės rūpesčius
Muzikinis fonas kėlė teigiamą pojūtį/emocijas
Parduotuvės interjeras paskatino pirkti būtent toje parduotuvėje.
Apsipirkdama/s jaučiausi atsipalaidavusi/ęs
Praradau laiko nuovoką
Potyriai/emocijos paskatino susimąstyti apie prekės įsigyjimą
Dėl patirtų potyrių ir reklamos iš lūpų į lūpas apsvarčiau prekės ar paslaugos pirkimą
Apsilankymas pakeitė nuomonę į paslaugos/prekės ženklą.
Kokia socialinė patirtis kelia artumo jausmą?
Kaip dažnai atkreipiate dėmesį/pastebite reklamas?
Kaip labiausiai pajautėte marketingo įtaką, ar reklama skatino jūsų:
sutinkuiš dallies sutinkunei sutinku nei nesutinkunesutinkuvisiškai nesutinku
Pojūčius
Emocijas
Pasirinkimus
Motyvaciją
Komunikaciją
Visai nepaveikė
Kaip manote ar reklama turi įtakos prekės/paslaugos įsigyjimui? (Remiantis jūsų asmenine patirtimi)
Kiek per mėnesį išleidžiate prekėms ar paslaugoms pirkti, po pamatytos reklamos?
Kaip manote koks marketingo būdas būtų efektyviausias norint Jums asmeniškai parduoti paslaugą ar prekę.
Kiek jums yra svarbu, jog prekės ar paslaugos tiekėjas, taikytų mišrius marketingo metodus, tarp jų ir patyriminį marketingą?
Ar įvairių reklamų pastebėjimas kiekvieną dieną Jums darytų įtaką įsigyti prekę ar paslaugą?
Kokios reklamos dažniausiai atkreipia jūsų dėmesį ir paskatina pirkimą?
sutinkuiš dallies sutinkunei sutinku nei nesutinkunesutinkuvisiškai nesutinku
Reklamos socialiniuose tinkluose
Reklamos paieškos sistemose
Internetinėse sistemose
Realios reklamos,reklaminiai stendai parduotuvėje, interaktyvios reklamos
Draugų/ artimųjų rekomendacijos
Reklamos sukeliančios potyrius (pvz:emocijas, dirginančios jutiklius veikiančius kūno receptorius.)
Reklamos autobusų/troleibusų stotelėse
Reklamos spaudoje
Reklamos televizijoje ar radijo laidose
Kurie reklamos elementai labiausiai atkreiptų jūsų dėmesį?
sutinkuiš dallies sutinkunei sutinku nei nesutinkunesutinkuvisiškai nesutinku
Vaizdas
Garsas
Tekstas
Spalvos
Judesys
Veiksmas
Erdvė
Interakyvumas