Paslaugų kokybė Maironio lietuvių literatūros muziejuje ir jo padaliniuose

Gerbiamas Respondente,

šio tyrimo tikslas išsiaiškinti kultūros įstaigų vartotojų pasitenkinimo lygį įstaigos teikiamomis paslaugomis. Šio tyrimo rezultatai padės įstaigai įvertinti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, geriau suprasti vartotojų poreikius bei, į juos atsižvelgus, tobulinti savo veiklą. Jums pateikta anketa yra anoniminė ir konfidenciali, apibendrinti atsakymai bus naudojami veiklos analizei.

Labai dėkojame už atsakymus ir nuomonę.

Kaip dažnai naudojatės Maironio lietuvių literatūros muziejaus ir jo padalinių paslaugomis?

Kodėl lankotės šiame muziejuje?

Ar esate patenkintas (-a) muziejaus paslaugomis, priemonėmis bei aptarnavimu?

Įvertinkite ekskursijos turinį:

Kita

    …Daugiau…

    Įvertinkite edukacinės programos turinį:

    Kita

      …Daugiau…

      Iš kur sužinote apie muziejaus renginius, parodas?

      Kita

        …Daugiau…

        Kaip vertinate muziejaus lankytojus aptarnaujantį personalą? Įvertinkite balais nuo 1 iki 5. (1 – blogiausias įvertinimas; 5 – aukščiausias įvertinimas). Įrašykite

          …Daugiau…

          Ko labiausiai pasigendate muziejuje?

          Kita

            …Daugiau…

            Ar rekomenduotumėte kitiems?

            Su kuo dažniausiai ateinate į muziejų?

            Jūs esate:

            Jūsų amžius:

            Šiuo metu gyvenate (įrašykite miestą arba gyvenvietę):

              …Daugiau…

              Jūsų išsilavinimas:

              Kita

                …Daugiau…

                Ar šiuo metu dirbate?

                Pasidalinkite savo nuomone apie muziejų. Kas Jums patiko, o kas galėtų būti geriau?

                  …Daugiau…
                  Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą