Paslaugų kokybė Maironio lietuvių literatūros muziejuje ir jo padaliniuose

Gerbiamas Respondente,

šio tyrimo tikslas išsiaiškinti kultūros įstaigų vartotojų pasitenkinimo lygį įstaigos teikiamomis paslaugomis. Šio tyrimo rezultatai padės įstaigai įvertinti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, geriau suprasti vartotojų poreikius bei, į juos atsižvelgus, tobulinti savo veiklą. Jums pateikta anketa yra anoniminė ir konfidenciali, apibendrinti atsakymai bus naudojami veiklos analizei.

Labai dėkojame už atsakymus ir nuomonę.

Kaip dažnai naudojatės Maironio lietuvių literatūros muziejaus ir jo padalinių paslaugomis?

Kodėl lankotės šiame muziejuje?

Ar esate patenkintas (-a) muziejaus paslaugomis, priemonėmis bei aptarnavimu?

Įvertinkite ekskursijos turinį:

Kita

  1. Mažai lankausi

Įvertinkite edukacinės programos turinį:

Kita

  1. Žiūrėjau tik YouTube edukacijas. Nuvylė.

Iš kur sužinote apie muziejaus renginius, parodas?

Kita

  1. Iš tėvų
  2. Tėvai pasakė

Kaip vertinate muziejaus lankytojus aptarnaujantį personalą? Įvertinkite balais nuo 1 iki 5. (1 – blogiausias įvertinimas; 5 – aukščiausias įvertinimas). Įrašykite

  1. .
  2. 4
  3. 5
  4. taip
  5. 4
  6. 5
  7. 5
  8. 5
  9. 5
  10. 5
…Daugiau…

Ko labiausiai pasigendate muziejuje?

Kita

  1. Teminių (skirtų epochoms, autoriams) leidinėlių. Ne foliantų („Archyvai“), o taikomosios vaizdinės informacijos.
  2. Nieko

Ar rekomenduotumėte kitiems?

Su kuo dažniausiai ateinate į muziejų?

Jūs esate:

Jūsų amžius:

Šiuo metu gyvenate (įrašykite miestą arba gyvenvietę):

  1. .
  2. Klaipėda
  3. Vilnius
  4. mieste
  5. vilnius
  6. klaipeda
  7. Kaunas
  8. Mažeikiai
  9. Jonava
  10. Kaunas
…Daugiau…

Jūsų išsilavinimas:

Kita

  1. Magistrinis

Ar šiuo metu dirbate?

Pasidalinkite savo nuomone apie muziejų. Kas Jums patiko, o kas galėtų būti geriau?

  1. .
  2. nežinau
  3. Patiko labai
  4. maironio
  5. idomus pasakojimai
  6. Viskas patiko
  7. Tai yra Kauno pasididžiavimas
  8. Viskas puikiai🌻
  9. Puikus muziejus, įdomūs renginiai
  10. Neturiu priekaištų. Viskas man puiku. Labai malonus personalas, o ypač gerb.direktorė
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą