PASLAUGŲ CENTRŲ DARBDAVIO ĮVAIZDŽIO KOMUNIKACIJOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE „FACEBOOK“ IR „LINKEDIN“ REIKŠMĖ DARBO PAIEŠKOS PROCESUI

Sveiki, esame Vilniaus universiteto Kauno fakulteto magistrantūros studentai. Rengiame tyrimą ir siekiame ištirti paslaugų centrų darbdavio įvaizdžio komunikacijos socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „LinkedIn“ reikšmę potencialiems darbuotojams, darančius didžiausią įtaką darbo paieškos procesui. Anketa yra visiškai konfidenciali ir anonimiška. Surinkti duomenys bus panaudoti tik moksliniais tikslais.

Atsakant į anketoje pateiktus klausimus, prašome išreikšti savo pritarimą ar nepritarimą pateiktiems teiginiams, pažymint Jūsų nuomonę reiškiantį atitikmenį. Dėkojame už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar esate darbingo amžiaus asmuo?

(Jei atsakymas ne, prašome anketos nepildyti, kadangi Jūs nepatenkate į tikslinę respondentų grupę)

Ar gyvenate arba ketinate gyventi Lietuvoje?

(Jei atsakymas ne, prašome anketos nepildyti, kadangi jūs nepatenkate į tikslinę respondentų grupę)

Pamatę patrauklų darbo skelbimą, Jūs:

(Jei Jūsų pasirinktas atsakymas – Kandidatuojate iš karto, prašome atsakinėti nuo 9 klausimo)

Kur ieškote informacijos apie įmonę, prieš kandidatuodami į atvirą poziciją?

(Pasirinkite Jūsų nuomonę atitinkantį pritarimo atitikmenį).
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Oficialiame įmonės tinklalapyje
Socialiniame tinkle „Facebook“
Socialiniame tinkle „LinkedIn“
Įvairiuose forumuose
Specialiuose atsiliepimų ir skundų tinklalapiuose
Kituose šaltiniuose (pvz. ieškote rekomendacijų)

Įvertinkite, ar Jums svarbu, kad potencialus darbdavys turėtų aktyvias paskyras ir reguliariai komunikuotų šiuose kanaluose:

Labai svarbu
Svarbu
Nei svarbs, nei nesvarbu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Socialiniame tinkle „Facebook“
Socialiniame tinkle „LinkedIn“

Įvertinkite pateiktus potencialaus darbdavio formuojamus įvaizdžio kriterijus pagal svarbą socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Linkedin“, renkantis kandidatuoti į atvirą poziciją.

Labai svarbus
Svarbus
Nei svarbus, nei nesvarbus
Nesvarbus
Visiškai nesvarbus
Potencialaus darbdavio viešai skelbiama informacija apie darbo užmokestį, priedus ir socialines garantijas
Potencialaus darbdavio viešai skelbiama informacija apie karjeros galimybes
Potencialaus darbdavio viešai skelbiama informacija apie darbuotojų mokymus, stažuotes
Potencialaus darbdavio viešai skelbiamos akimirkos iš vidinių švenčių ir renginių
Potencialaus darbdavio viešai skelbiama informacija apie situaciją rinkoje ir turimus pasiekimus
Potencialaus darbdavio viešai skelbiama informacija apie partnerystę (-es) ir socialinę veiklą

Įvertinkite pateiktus potencialaus darbdavio įvaizdžio kriterijus pagal svarbą, kuriuos formuoja kiti asmenys socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Linkedin“, renkantis kandidatuoti į atvirą poziciją.

Labai svarbu
Svarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Esamų įmonės darbuotojų viešai skelbiami komentarai apie potencialų darbdavį atsiliepimų skiltyje
Buvusių įmonės darbuotojų viešai skelbiami komentarai apie potencialų darbdavį atsiliepimų skiltyje
Aktyvus esamų įmonės darbuotojų įsitraukimas į komunikaciją (vieši komentarai po įrašais, nuotraukos ir kt.)

Įvertinkite pateiktus potencialaus darbdavio įvaizdžio kriterijus pagal svarbą, kuriuos formuoja kiti asmenys ar įmonės, renkantis kandidatuoti į atvirą poziciją bendraja prasme.

Labai svarbu
Svarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Viešai skelbiama informacija apie vidutinį įmonės darbo užmokestį ir finansinę padėtį įmonių registre, internete
Viešai skelbiami atsiliepimai forumuose ir specialiuose skundų tinklalapiuose
Pažįstamų žmonių rekomendacijos ir atsiliepimai

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų per mėnesį gaunamos pajamos: