PASLAUGŲ CENTRŲ DARBDAVIO ĮVAIZDŽIO KOMUNIKACIJOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE „FACEBOOK“ IR „LINKEDIN“ REIKŠMĖ DARBO PAIEŠKOS PROCESUI
Sveiki, esame Vilniaus universiteto Kauno fakulteto magistrantūros studentai. Rengiame tyrimą ir siekiame ištirti paslaugų centrų darbdavio įvaizdžio komunikacijos socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „LinkedIn“ reikšmę potencialiems darbuotojams, darančius didžiausią įtaką darbo paieškos procesui. Anketa yra visiškai konfidenciali ir anonimiška. Surinkti duomenys bus panaudoti tik moksliniais tikslais.
Atsakant į anketoje pateiktus klausimus, prašome išreikšti savo pritarimą ar nepritarimą pateiktiems teiginiams, pažymint Jūsų nuomonę reiškiantį atitikmenį. Dėkojame už Jūsų atsakymus!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami