PASLAUGŲ CENTRŲ DARBDAVIO ĮVAIZDŽIO KOMUNIKACIJOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE „FACEBOOK“ IR „LINKEDIN“ REIKŠMĖ DARBO PAIEŠKOS PROCESUI

Sveiki, esame Vilniaus universiteto Kauno fakulteto magistrantūros studentai. Rengiame tyrimą ir siekiame ištirti paslaugų centrų darbdavio įvaizdžio komunikacijos socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „LinkedIn“ reikšmę potencialiems darbuotojams, darančius didžiausią įtaką darbo paieškos procesui. Anketa yra visiškai konfidenciali ir anonimiška. Surinkti duomenys bus panaudoti tik moksliniais tikslais.

Atsakant į anketoje pateiktus klausimus, prašome išreikšti savo pritarimą ar nepritarimą pateiktiems teiginiams, pažymint Jūsų nuomonę reiškiantį atitikmenį. Dėkojame už Jūsų atsakymus!

Ar esate darbingo amžiaus asmuo?

Ar gyvenate arba ketinate gyventi Lietuvoje?

Pamatę patrauklų darbo skelbimą, Jūs:

Kur ieškote informacijos apie įmonę, prieš kandidatuodami į atvirą poziciją?

Įvertinkite, ar Jums svarbu, kad potencialus darbdavys turėtų aktyvias paskyras ir reguliariai komunikuotų šiuose kanaluose:

Įvertinkite pateiktus potencialaus darbdavio formuojamus įvaizdžio kriterijus pagal svarbą socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Linkedin“, renkantis kandidatuoti į atvirą poziciją.

Įvertinkite pateiktus potencialaus darbdavio įvaizdžio kriterijus pagal svarbą, kuriuos formuoja kiti asmenys socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Linkedin“, renkantis kandidatuoti į atvirą poziciją.

Įvertinkite pateiktus potencialaus darbdavio įvaizdžio kriterijus pagal svarbą, kuriuos formuoja kiti asmenys ar įmonės, renkantis kandidatuoti į atvirą poziciją bendraja prasme.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų per mėnesį gaunamos pajamos:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą