Pasakos, kaip galimybė plėtoti 1-2 klasių komunikacinę kompetenciją.
4. Kokie sunkumai kyla, ugdant 1-2 klasių mokinių komunikacinę kompetenciją?
Dėmesio nelaikymas, apsunkintas minčių formulavimas žodžiu, atitrūkimas nuo temos.
m
Vaikai negeba klausytis, sunkiai atsako 5 klausimus pilnai, neseka minties, nesiklauso kitu mokiniu pasakojimo
fghj
Jų dėmesys, negebėjimas susikaupti.
Jokių.
Jokių.
Nemoka išklausyti kito
Sunku jiems susikaupti ir išklausyti.
Ne visi mokiniai turi socialinių įgudžių.
Ne visi dar moka skaityti
Jokių sunkumų nekyla
Kyla sunkumai tada kai vaikai yra skirtingų gebėjimų, charakterio bruožų, negebėjimas sukaupti dėmesio, sutrikimai ir kitos priežastys kuomet vaikai negeba išklausyti ar bendrauti su suaugusiais ir bendraamžiais.
Jokių.
Nemokėjimas ir nenoras skaityti.
Nenoras skaityti knygų.
Jokių
Įgimti vaiko kalbos ir kalbėjimo, skaitymo ir rašymo sutrikimai. Įgyta neigiama patirtis, kuri nulemia vaiko baimes kalbėti prieš kitus klasės vaikus.
Nemoka dar skaityti knygas.
Ne visi mokiniai geba sklandžiai skaityti ir suprasti savarankiškai perskaitytą tekstą.
Skurdus žodynas
Mokinių nenoras skaityti knygas.
Žodyno skurdumas.
Skirtingos socialinės patirtys.
Jokių.
Dėmesio išlaikymas.
mokinių tempas
sunku rišliai pasakoti, įsivaizduoju, naudoti išplėstinius sakinius
Mokiniai mažai kalba, atsako vienu dviem žodžiais.
Atnaujintuose vadovėliuose Maži milžinai (1d.) Pasakų nėra.
Jokių
Mokiniams sunku išklausyti kitus. Jie labiausiai nori kalbėti.
Sunkumų nekyla, vaikai greit įsitraukia
Skurdus aktyvusis žodynas, pasakojimo nerišlumas ir nenuoseklumas, netinkamad išmoktas elgesys.
Nekyla
Jokių sunkumų nekyla
Vaikų nenoras ir negebėjimas skaityti knygų.
Mokinių nenoras skaityti knygas.
Mokinių nesusikaupimas, knygų neskaitymas.
1-2 klasių mokiniams sunku pasakoti, sunkiai sudėlioja seką, pamiršta pagrindinius dalykus.
Nėra
Sklandaus kalbėjimo trūkumas, skurdus žodynas.
Sunku motyvuoti skaityti knygas.
Silpni skaitymo ir rašymo gebėjimai pirmoje klasėje. Dalis mokinių sunkiau išlaiko dėmesį ilgesnį laiką.
Kyla sunkumų diskutuojant; sunku išklausyti kitą ir gerbti draugo nuomonę; sunkiai sekasi pagrįsti savo požiūrį; kyla sunkumų ieškant ir perteikiant informaciją. Baimė kalbėti prieš klasę, skurdus dalies mokinių žodynas.
Nemoka išklasyti draugo minčių.
Sunku atpasakoti girdėtą tekstą, išlaikyti loginę seką.
.
Vaikų nesusidomėjimas knygomis ir nemokėjimas gerai skaityti