Pasakos, kaip galimybė plėtoti 1-2 klasių komunikacinę kompetenciją.

Gerbiamas respondente,

Klaipėdos Valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto, Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė Ingrida Lingienė, atlieka tyrimą, kurio tikslas yra ištirti 1-2 klasių vaikų komunikacinės kompetencijos plėtrą pasitelkiant pasakas. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe: „Pasakos, kaip galimybė plėtoti 1-2 klasių mokinių komunikacinę kompetenciją“.

Ši apklausa yra visiškai anoniminė, pateikti asmeninių duomenų nereikia. Anketai užpildyti užtruksite iki 10 minučių. Atidžiai perskaitę siūlomus teiginius, pažymėkite arba įrašykite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą. Nuoširdžiai dėkoju už sugaištą laiką ir pateiktus atsakymus.

1. Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas?

2. Kaip apibrėžtumėte komunikacinės kompetencijos sąvoką?

3. Ar ugdote mokinių komunikacinę kompetenciją pasitelkdami pasakas?

4. Kokie sunkumai kyla, ugdant 1-2 klasių mokinių komunikacinę kompetenciją?

    …Daugiau…

    5. Kokias pasakas labiausiai mėgsta 1-2 klasių mokiniai? (Galimas daugiau nei vienas atsakymo variantas).

    6. Kokias komunikavimo sritis labiausiai ugdo pasakos? (Galimas daugiau nei vienas atsakymo variantas).

    7. Ar savo veiklose taikote pasakų inscenizavimą?

    8. Ar ugdymo proceso metu naudojate pasakas, kaip komunikacinės kompetencijos plėtrą?

    9. Jūsų nuomone, kokie pasirinkti metodai turi didžiausią įtaką komunikacinės kompetencijos plėtrai, pasitelkiant pasakas? (Galimas daugiau nei vienas atsakymo variantas).

    10. Kokias dar kompetencijas ugdote pasitelkdami pasakas? (Galimas daugiau nei vienas atsakymo variantas).

    11. Kokius rekomenduotumėte pasakų autorius 1-2 klasių mokiniams, komunikacinės kompetencijos ugdymui?

      …Daugiau…
      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą