Pasakos, kaip galimybė plėtoti 1-2 klasių komunikacinę kompetenciją.
Gerbiamas respondente,
Klaipėdos Valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto, Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė Ingrida Lingienė, atlieka tyrimą, kurio tikslas yra ištirti 1-2 klasių vaikų komunikacinės kompetencijos plėtrą pasitelkiant pasakas. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe: „Pasakos, kaip galimybė plėtoti 1-2 klasių mokinių komunikacinę kompetenciją“.
Ši apklausa yra visiškai anoniminė, pateikti asmeninių duomenų nereikia. Anketai užpildyti užtruksite iki 10 minučių. Atidžiai perskaitę siūlomus teiginius, pažymėkite arba įrašykite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą. Nuoširdžiai dėkoju už sugaištą laiką ir pateiktus atsakymus.