Parduotuvės ˶Seppälä˝, esančios prekybos centre BIG komunikacija su pirkėjais
Esu Vilniaus universiteto, vadybos ir verslo administravimo išlyginamųjų studijų studentė. Siekiant pagerinti parduotuvės ,,Seppälä“, esančios prekybos centre BIG, komunikaciją su pirkėjais, atlieku anketinę apklausą. Kiekvienas Jūsų atsakymas yra svarbus ir prisidės prie kursinio darbo vertės padidėjimo. Prašyčiau Jūs atsakyti į pateiktus klausimus, pažymint geriausiai Jūsų nuomonę atspindintį vieną atsakymą, arba įrašius savo nuomonę. Dėkoju už nuoširdžius atsakymus ir pagalbą.
Kokiu tikslu dažniausiai apsilankote Seppälä“, PC BIG Vilnius parduotuvėje?
Kitas variantas
- Traukia ten vykstančios akcijos
Po apsilankymo šioje parduotuvėje:
Jei po apsilankymo šioje parduotuvėje nieko nenusipirkote, tai dėl kokios priežasties?
Kitas variantas
- Parduotuveje parduodami drabuziai yra prastos pasiuvimo kokybes,o audiniai labai prasti.Kaina neatitinka prekes vertes.
- Prekių kokybė dažniausiai neatitinka prekių kainai. Taip yra daugumoje parduotuvių, ne tik Seppala.
- Nusipirkau
Iš kur dažniausiai sužinote apie parduotuvėje vykstančias akcijas ir siūlomas prekes?
Kitas variantas
- Nesužinau apie jokias akcijas, o prekes apžiūriu atėjęs
- nesuzinau
- Grupės esančios facebook'e
Kaip vertinate įmonės ,,Seppälä“ siunčiamus elektroninius laiškus?
Kuo turi pasižymėti Jums siunčiamas elektroninis laiškas, kad būtų perskaitytas ir paskatintų apsipirkimą?
Kitas variantas
- didele akcija
Koks teiginys geriausiai apibūdina įmonės ,,Seppälä“ internetinį puslapį https://www.seppala.fi/lt/?
Kuo turi pasižymėti įmonės internetinis puslapis, kad paskatintų apsipirkimą?
Kokia pardavimo vietoje taikoma priemonė paskatintų apsipirkimą parduotuvėje ,,Seppälä“, PC BIG?
Koks teiginys geriausiai apibūdina įmonės ,,Seppälä“ komunikaciją su pirkėjais:
Kurios pardavimo skatinimo priemonės labiausiai paskatintų pirkimą drabužių parduotuvėje?
Kurios informavimo priemonės labiausiai paskatintų pirkimą drabužių parduotuvėje?
Kaip reaguotumėt pamatę tokią drabužių parduotuvės reklamą?
Kaip reaguotumėt miesto centre pamatę drabužių parduotuvės kolekcijos pristatymą?
Ar tokia drabužių parduotuvės reklama paskatintų apsipirkimą joje?
Kas paskatintų Jus rekomenduoti arba informuoti kitus apie drabužių parduotuvę?
Kitas variantas
- itin kokybiškos prekės, platus man tinkančių ir patinkančių drabužių asortimentas, geras kainos/kokybės/išvaizdos santykis
- geros kokybes drabuzis uz gera kaina
- Drabuziu isskirtinumas ir tuo paciu parastumas
- Patrauklios kainos ir akcijos
Kaip apibūdintumėte save?
Jūsų laisvalaikis ir gyvenimo būdas:
Koks teiginys geriausiai apibūdina Jus kaip pirkėją?
Kaip save įvardintumėte kaip ,,Seppälä“ parduotuvės pirkėją?
Kokios naudos dažniausiai tikitės perkant drabužį?
Nurodykite, prašau, teiginį, geriausiai apibūdinanti Jūsų užimamas pareigas:
Kitas variantas
- Dirbantis studentas
- Teisininkė