Pardavimų skatinimo priemonių poveikis vartotojų impulsyviam pirkimui internetu
Esu Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos vadybos magistro studijų studentė ir atlieku empirinį tyrimą, kurio tikslas – nustatyti pardavimų skatinimo priemonių poveikį impulsyviam vartotojų pirkimui internetu. Anketoje nėra teisingų ar neteisingų atsakymą, prašome pažymėti Jums artimiausią vieną variantą. Anketa yra anoniminė, apibendrinti duomenys bus naudojami tik magistro baigiamojo darbo rengimui. Jūsų dalyvavimas tyrime yra savanoriškas, bet kada galite nutraukti anketos pildymą ir nebedalyvauti tyrime. Anketos pildymo trukmė - ~7 min.
Pagal Ling ir Yazdanifard (2015), impulsyvus pirkimas – tai neplanuotas pirkimas, kurio metu vartotojai nusprendžia pirkti prekes neplanuodami iš anksto.
Anketa neaktyvi