GretaMac1
Vieša
Pranešti

Pardavimų skatinimo priemonių poveikis vartotojų impulsyviam pirkimui internetu

Esu Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos vadybos magistro studijų studentė ir atlieku empirinį tyrimą, kurio tikslas – nustatyti pardavimų skatinimo priemonių poveikį impulsyviam vartotojų pirkimui internetu. Anketoje nėra teisingų ar neteisingų atsakymą, prašome pažymėti Jums artimiausią vieną variantą. Anketa yra anoniminė, apibendrinti duomenys bus naudojami tik magistro baigiamojo darbo rengimui. Jūsų dalyvavimas tyrime yra savanoriškas, bet kada galite nutraukti anketos pildymą ir nebedalyvauti tyrime.  Anketos pildymo trukmė - ~7 min.

Pagal Ling ir Yazdanifard (2015), impulsyvus pirkimas – tai neplanuotas pirkimas, kurio metu vartotojai nusprendžia pirkti prekes neplanuodami iš anksto.

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius:
Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius:
Jūsų amžius:
Lytis:
Jūsų pajamos per mėnesį atskaičius mokesčius:
Aukščiausias Jūsų išsilavinimas:
Užimtumas:

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų31436
Atsakymų1366
Kita anketa »