UserRitaTapiniene
Vieša
Pranešti

Palangos svetingumo darbuotojų kompetencijos atsižvelgiant į klientų atsiliepimus

Gerb. Palangos svetingumo įmonių svečiai,


            Esu Šv. Ignaco Lojolos kolegijos, Svetingumo vadybos mokymo programos, trečio kurso studentė, Rita Tapinienė. Kreipiuosi į Jus, prašydama atsakyti į klausimus, kurių pagalba bus siekiama išsiaiškinti ir įvertinti Palangos svetingumo įmonėse dirbančių darbuotojų kompetencijos valdymo svarbą atsižvelgiant į jūsų (klientų) atsiliepimus. Jūsų atsakymai yra svarbūs,  kadangi apibendrinus gautus rezultatus bus galima atskleisti pagrindinius paslaugų kokybės vertinimo elementus svetingumo versle, ir nustatyti trūkstamas svetingumo darbuotojų kompetencijas, kurios neleidžia svetingumo įmonei pasiekti užsibrėžtų tikslų, efektyviai dirbti, pelnyti lojalumą, prisidėtų prie sezoniškumo mažinimo. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs, jie bus naudojami apibendrinimams.

1. Kaip dažnai lankotės Palangoje skirtingu metų laiku? (Įvertinkite kiekvieną teiginį/kiekvienoje eilutėje)
NesilankauKartą per metusKelis kartusKelis kartus per mėnesįKartą į savaitęKelis kartus per savaitę
Vasarą
Rudenį
Žiemą
Pavasarį
2. Kaip dažnai naudojatės Palangoje svetingumo įmonių (ar viešbučių ir/ar maitinimo įmonių ir/ar SPA) teikiamomis paslaugomis? (Įvertinkite kiekvieną teiginį/kiekvienoje eilutėje)
NesinaudojuKartą per metusKelis kartus per metusKartą per mėnesįKelis kartus per mėnesį
Naudojatės apgyvendinimo paslaugomis
Naudojatės maitinimo paslaugomis
Naudojatės SPA paslaugomis
3. Remdamiesi savo asmenine patirtimi, įvertinkite Palangos svetingumo įmonėse suteiktų paslaugų kokybę balais nuo 1 iki 5. (1 - labai blogai. 2 - blogai, 3 - patenkinamai, 4 - gerai, 5 - puikiai)
Neturiu nuomonės1 Blogai2 Patenkinamai3 Vidutiniškai4 Gerai5 Puikiai
Apgyvendinimo paslaugos
Maitinimo paslaugos
SPA paslaugos
4. Kaip apibendrintai vertinate kompleksines apgyvendinimo paslaugas Palangoje teikiančių įmonių darbuotojų kompetencijas? (1 - blogai; 2 - patenkinamai; 3 - vidutiniškai; 4 - gerai; 5 - puikiai)
Neturiu nuomonės1 Blogai2 Patenkinamai3 Vidutiniškai4 Gerai5 Puikiai
1. Administratorė(-ius) (pasitikimas, mandagumas)
2. Ar buvo juntamas dėmesys Jums kaip vartotojams ir jūsų poreikių numatymui iš anksto?
3. Maisto kokybė viešbučio restorane (išvaizda, skonis, pateikimas, suderinamumas)
4. Sveikatingumo centro (SPA) personalo teikiamų paslaugų saugumas, kokybė, dėmesys
5. Aptarnavimo kokybė kambariuose (švara)
6. Personalo gebėjimai veiksmingai komunikuoti valstybine ir užsienio kalba
7. Kaip buvo reaguojama į individualius Jūsų norus?
8. Gebėjimas valdyti emocijas, reakcija į netikėtas situacijas, pastabas (bendrai personalo)
9. Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į daugumą jūsų (klientų) klausimų
10. Saugumo jausmas įmonėje (dėl savo daiktų, sąskaitos ir grąžos tikslumo)
11. Darbuotojų apranga ir išvaizda
12. Neverbalinis bendravimas (personalo elgesys, laikysena)
13. Aptarnavimo lygis, profesinis pasirengimas (apibendrintai)
5. Kaip dažnai naudojatės viešojo maitinimo paslaugomis viešėdami/svečiuodamiesi Palangoje (kavinės, restoranai, barai ir kt.)?
6. Kokiu tikslu dažniausiai naudojatės viešojo maitinimo įstaigų paslaugomis? (galimi keli atsakymai)
7. Kaip apibendrintai vertinate Palangos viešojo maitinimo paslaugas teikiančių įmonių darbuotojų kompetencijas (personalo žinios ir įgūdžiai)? (1 - blogai; 2 - patenkinamai; 3 - vidutiniškai; 4 - gerai; 5 - puikiai)
Neturiu nuomonės1 Blogai2 Patenkinamai3 Vidutiniškai4 Gerai5 Puikiai
1. Administratorė(-ius), (jei toks darbuotojas buvo), (pasitikimas, mandagumas)
2. Barmenė(-as) (bendravimo gebėjimai, profesinis pasirengimas)
3. Padavėja(-s), (dėmesys, pagarba), kritinis mąstymas (logika, argumentacija)
4. Virtuvės personalas (maisto išvaizda, skonis, pateikimas, suderinamumas)
5. Personalo gebėjimai veiksmingai komunikuoti valstybine ir užsienio kalba
6. Gebėjimas valdyti emocijas, reakcija į netikėtas situacijas, pastabas (bendrai personalo)
7. Ar buvo juntamas dėmesys Jums kaip vartotojams ir jūsų poreikių numatymui iš anksto?
8. Kaip buvo reaguojama į individualius Jūsų norus?
9. Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į daugumą klientų klausimų
10. Aptarnavimo kokybė: švara salėje, ant staliukų
11. Saugumo jausmas įmonėje (dėl savo daiktų, sąskaitos ir grąžos tikslumo)
12. Baro ir salės darbuotojų apranga ir išvaizda
13. Neverbalinis bendravimas (personalo elgesys, laikysena)
14. Aptarnavimo lygis bare ar restorane, profesinis pasirengimas (apibendrintai)
8. Lankydamiesi Palangos svetingumo įmonėse ar dažnai iš aptarnaujančio personalo girdite klausimus (nuomonės reikalavimus po paslaugos atlikimo): „ar buvo skanu?“, „ar patiko paslauga?“
9. Ar aptarnaujantis personalas turi įtakos Jūsų pakartotiniam pasirinkimui (sugrįžti į tą pačią įmonę dėl paslaugos ar maisto)?
10. Apibendrintai vertindamas/a svetingumo paslaugų (apgyvendinimas, maitinimas, pramogos) teikimą Palangos įmonėse, Jūs galite pasakyti kad:
11. Jūsų netenkino svetingumo įmonių teikiama paslaugų kokybė nes: (galimi keli atsakymo variantai)
12. Kokiose, Jūsų nuomone, srityse svetingumo paslaugas teikiantys darbuotojai turėtų tobulėti?
13. Jūsų amžius?
14. Jūsų lytis?