Organizacijos kultūros įtaka kūrybiškumui ir inovacijoms: tyrimas

Gerbiami respondentai, ši anketa skirta ištirti organizacijos kultūros daromą poveikį darbuotojų kūrybiškumui ir inovacijų kūrimo bei diegimo procesams organizacijoje. Anketa yra anoniminė, jos apibendrinti rezultatai bus panaudoti Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto bakalauriniame darbe. Ačiū už bendradarbiavimą.
Rezultatai yra viešai prieinami

Ar organizacijos darbuotojams yra žinoma organizacijos vizija?

Ar organizacijos nariams yra žinomi ilgalaikiai organizacijos tikslai?

Ar, Jūsų nuomone, vizijos ir ilgalaikių tiklsų žinojimas daro įtaką darbuotojų darbo našumui?

Įvertinkite, kokios iš išvardintų savybių atitinka Jūsų organizaciją. Visiškai nesutinku - 1; Visiškai sutinku - 5.

12345
Aukštas tarpusavio pasitikėjimas
Nuolatinis įgūdžių tobulinimas
Džiaugsmas kolegų profesiniais laimėjimais
Vertinamas asmeninis iniciatyvumas
Vertinamas rizikos prisiėmimas
Vertinami netradiciniai sprendimai
Asmeninėmis žiniomis ir kompetencijomis yra nuolat dalinamasi tarp kolektyvo narių
Aiškus hierarchinis pasiskirstymas tarp darbuotojų
Aiškiai apibrėžtos darbuotojų pareigybės
Aiškiai suformuluotos darbuotojų atsakomybės
Organizuojamas komandinis darbas
Darbuotojams suteikiama autonomija priimant sprendimus
Vyrauja individualios užduotys
Vykdant pokyčius organizacijoje, konsultuojamasi su darbuotojais

Kaip Jūsų organizacijoje paskirstomi žmogiškieji ištekliai?

Jei prieš tai pasirinkote "Kita", prašome įrašyti savo atsakymą:

Įvertinkite savo požiūrį skalėje nuo 1 (visiškai nesutinku) iki 5 (pilnai sutinku) kiekvienam žemiau pateiktam teiginiui:

12345
Vyresnieji (turintys didesnę patirtį, darbo stažą) savaime nusipelno pagarbos
Nėra nieko blogo parodyti kitiems, kad didžiuojiesi savo sugebėjimais pasiekti tam tikrus tikslus efektyviau nei kiti
Dėl organizacijos stabilumo yra geriau, kai kiekvienas darbuotojas žino už ką yra atsakingas ir yra formali atsakomybė
Nesutarimai su kolegomis dėl organizacijos reikalų beveik niekada netampa asmeniniais
Nesutarimas svarbiame susitikime turėtų būti sprendžiamas atvirai, nėra reikalo laukti pertraukos kad problema būtų išspręsta akistatoje
Asmeninė atsakomybė yra svarbiausias faktorius komandiniame darbe
Standartizacija yra raktas į sėkmę mūsų organizacijoje
Aš negaliu pripažinti savo vadovo, kuris sako, kad neturi atsakymo į klausimą
Organizacijoje iškilusias problemas būtina spręsti konsultuojantis su organizacijos darbuotojais
Netradicinis mąstymas yra pažangos variklis

Įvertinkite, kuriomis iš išvardintų priemonių darbuotojai dažniausiai dalinasi informacija Jūsų organizacijoje. Beveik niekada - 1; Labai dažnai - 5.

12345
Foramlių susitikimų metu
Bendrose forumuose, elektroninėse konferencijose, intranete
Darbo pertraukėlių metu
Dirbant komandomis

Kokiomis priemonėmis darbuotojai įgyja naujų žinių Jūsų organizacijoje?

Jei prieš tai pasirinkote "Kita", prašome įrašyti savo atsakymą:

Kokius instrumentus, būdus Jūsų organizacija naudoja norėdama identifikuoti, kas ką žino?

Kokius įrankius Jūsų organizacija naudoja įvertinti organizacines žinias. Pasirinkite: 1 - beveik niekada; 5 - beveik visada.

12345
Projektą baigiame žodiniu, sakytinu įvertinimu
Projektą baigiame rašytiniu įvertinimu
Pamokos išmokstamos ir geriausios praktikos išsaugojamos IT pagalba
Pamokos išmokstamos ir geriausios praktikos peržiūrimos prieš imantis najo projektą
Yra ekspertų ("išmintingų darbuotojų") komitetas,kuris nusprendžia ar projekto rezultatai yra įdomūs platesnei darbuotojų auditorijai
Naujų žinių kokybė yra įvertinama kolegų
Darbuotojų žinių kokybę kasmet įvertina vadovas

Pažymėkite, kokios skatinimo priemonės yra naudojamos Jūsų organizacijoje?

Jei prieš tai pasirinkote "Kita", prašome įrašyti savo atsakymą:

Jūsų nuomone, kokios iš darbuotojų skatinimo priemonių yra efektyviausios

Pažymėkite, ką iš paminėto naudoja Jūsų organizacija:

Kokiems aspektams Jūsų organizacija skiria didžiausią dėmesį tobulinant darbuotojus?

Kokius, Jūsų nuomone, kriterijus turi atitikti darbuotojas, kad būtų priimtas į Jūsų organizaciją?

Kokios darbuotojo savybės labiausiai vertinamos Jūsų organizacijoje?

Jei prieš tai pasirinkote "Kita", prašome įrašyti savo atsakymą:

Aš esu vertinamas (a) organizacijoje dėl (pažymėkite tinkamus):

Įvertinkite, kurie teiginiai tinka Jūsų oraganizacijai, kai 1 - visiška netinka; 5 - pilna atitinka.

12345
Konfliktai tarp darbuotojų sprendžiami atvirai
Darbuotojai svarbius sprendimus priima be privalomos konsultacijos su vadovais
Vertinami rizikingi ir drąsūs sprendimai
Toleruojamos darbuotojų klaidus, net jei jos turėjo neigiamų pasėkmių organizacijai
Puoselėjimas tarpusavio pasitikėjimas per atviros komunikacijos procesus
Asmeninės kompetencijos yra profesinis pranašumas prieš kolegas ir stengiamasi tokį pranašumą išlaikyti
Egzistuoja neformalios kolektyvo tradicijos: kartu švenčiamos šventės, kasmetinės išvykos į gamtą ar kt.
Formali išvaizda - profesionalumo ženklas

Ar, Jūsų nuomone, netradiciniai sprendimai yra pridėtinę vertę organizacijai kuriantis veiksnys?

Kas yra svarbiausia siekiant sėkmės Jūsų organizacijai?

Jei prieš tai pasirinkote "Kita", prašome įrašyti savo atsakymą:

Nurodykite, kurioms iš organizaciją apibūdinančių charakteristikų svarbi išorinė aplinka ir nurodykite jos svarbą, kai: 1 - visai nesvarbi; 5 - labai svarbi.

12345
Naujo produkto/ paslaugos kūrimas
Produkto/ paslaugos kokybės gerinimas
Produkto/ paslaugos kaina
Technologijos naudojamos organizacijoje
Darbuotojų mokymai
Organizacijos strategija
Organizacijos struktūriniai pokyčiai
Organizacijos išteklių perskirstymas
Darbo procesų tobulinimas
Darbuotojų kaita
Socialiai atsakinga organizacijos veikla

Pažymėkite, kuris iš išorinės aplinkos faktorių turi didžiausią įtaką pateiktai organizacijos charakteristikai:

KlientaiKonkurentaiTechnologinės naujovės rinkojeInteresų grupės (vietinės bendruomenės, žaliųjų organizacijos ir kt.)Valdžios institucijosNacionalinė kultūra
Naujo produkto/ paslaugos kūrimas
Produkto/ paslaugų kokybės gerinimas
Produkto/ paslaugų kaina
Technologijos naudojamos organizacijoje
Darbuotojų mokymai
Organizacijos strategija
Organizacijos struktūros pokyčiai
Darbuotojų kaita
Organizacijos išteklių perskirstymas
Darbo procesų tobulinimas
Socialiai atsakinga organizacijos veikla

Kokią svarbiausią vertę gauna klientas iš Jūsų organizacijos?

Kokios sritys yra svarbiausios tobulinant Jūsų organizaciją?

Koks, Jūsų nuomone, faktorius daugiausia skatina organizaciją tobulintis?

Jei prieš tai pasirinkote "Kita", prašome įrašyti savo atsakymą:

Kokiais metodais, Jūsų nuomone, organizacija siekia konkurencinio pranašumo vykdomoje veikloje?

Jei prieš tai pasirinkote "Kita", prašome įrašyti savo atsakymą:

Kuris, Jūsų nuomone, tobulinimo iššūkis yra priimtinas Jūsų organizacijoje?