Nuotolinis mokymas vidurinėje mokykloje
Didėjant mokymo apimtims ir
mažėjant pamokų skaičiui,
pamokose nebelieka laiko
svarbiausiam dalykui -
žaidybiniams elementams ir
refleksijai. Mokinys
nebeturi kada išreikšti to,
kaip jis suprato pamoką.
Sukurti distancinio mokymo
kursai galėtų padėti tai
kompensuoti. Maloniai
prašytume Jūsų atsakyti į
pateiktos anketos klausimus.
Jie padės padėti pagrindus
distancinio mokymo (DM)
užuomazgoms vidurinėse
mokyklose.
Kokį dalyką dėstote?
Ar teko pačiam (pačiai) mokytis nuotoliniu būdu?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Kiek metų dirbate mokykloje?
Ar geri Jūsų darbo kompiuteriu įgūdžiai?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Ar pamokose taikote kompiuterį?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Kokio mokomojo kurso, skirto pamokoms, naudojant kompiuterį, kurti ir vesti pageidautumėte?
Jūsų nuomone, nuotolinis mokymas vidurinėje mokykloje būtų:
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti
Ar sugebėtumėte organizuoti mokinių savarankišką darbą naudojant kompiuterį?
Grafikas
Lentelė
Išsaugoti