Nuotolinis mokymas vidurinėje mokykloje

Didėjant mokymo apimtims ir mažėjant pamokų skaičiui, pamokose nebelieka laiko svarbiausiam dalykui - žaidybiniams elementams ir refleksijai. Mokinys nebeturi kada išreikšti to, kaip jis suprato pamoką. Sukurti distancinio mokymo kursai galėtų padėti tai kompensuoti. Maloniai prašytume Jūsų atsakyti į pateiktos anketos klausimus. Jie padės padėti pagrindus distancinio mokymo (DM) užuomazgoms vidurinėse mokyklose.

Įvardykite mokyklą, kurioje dirbate

    …Daugiau…

    Kokį dalyką dėstote?

      …Daugiau…

      Ar teko pačiam (pačiai) mokytis nuotoliniu būdu?

      Kiek metų dirbate mokykloje?

        …Daugiau…

        Ar geri Jūsų darbo kompiuteriu įgūdžiai?

        Ar pamokose taikote kompiuterį?

        Kokio mokomojo kurso, skirto pamokoms, naudojant kompiuterį, kurti ir vesti pageidautumėte?

          …Daugiau…

          Jūsų nuomone, nuotolinis mokymas vidurinėje mokykloje būtų:

          Ar sugebėtumėte organizuoti mokinių savarankišką darbą naudojant kompiuterį?

          Jūsų pastabos, komentarai apie IKT naudojimą pamokose

            …Daugiau…

            Jūsų pastabos, komentarai apie nuotolinį mokymą (ar tam tikras jo formas) vidurinėje mokykloje

              …Daugiau…

              Jūsų nuomone, ko labiausiai reikia, norint tinkamai organizuoti nuotolinį mokymąsi?

                …Daugiau…

                Papildomos Jūsų pastabos ir komentarai

                  …Daugiau…
                  Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą