Nuomonės formuotojų įtaka X ir Y kartos vartotojų ketinimams pirkti

Gerb. respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo magistro studijų programos studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti nuomonės formuotojų daromą įtaką X ir Y kartos vartotojų ketinimams pirkti. Apklausa skirta asmenims, kurie seka nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose.

Nuomonės formuotojai pagal sekėjų skaičių skirstomi į keturis tipus - mega, makro, mikro ir nano. Atsakinėdami į klausimus, omenyje turėkite tuos nuomonės formuotojus, kurių turinį stebite dažniausiai, nepriklausomai nuo jų tipo. 

Apklausa yra anoniminė. Visi apklausos metu surinkti duomenys bus naudojami tik baigiamajame magistro darbe, kuris viešai publikuojamas nebus. Anketos pildymas užtruks apie 5 minutes. 

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą