UserDorotejabudaite
Results38
Vieša
Pranešti

Nekomercinės muzikos rinka Lietuvoje (tiriamasis mokslo darbas)

Šios apklausos metu surinkti duomenys bus skirti tiriamajam mokslo darbui, kuriame analizuojama: 

  • Lietuvos muzikos rinkos aprėptis 
  • Lietuvos atlikėjų perspektyvos ir poreikiai tarptautinėje rinkoje 
  • Lietuvos atlikėjų patirtys vietinėje ir tarptautinėje rinkose 
  • Vyraujančios komunikacinės strategijos/įrankiai 
  • Organizacijų integruojančių Lietuvos atlikėjus į vietinę ir tarptautinę rinkas našumas 


Anketa yra anonimiška, jūsų vardas ir pavardė nėra fiksuojami bei skelbiami.

 

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Jūsų lytisPrivalomas
Jūsų amžius
Įrašyti amžių, ne gimimo metus
Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta
Jei gyvenate Lietuvoje, įrašykite miestą, kuriame gyvenate
Ar jūsų grojaraštyje didesnę dalį (daugiau nei 50%) užima Lietuvos atlikėjų dainos ar užsienio?
Ar dažnai vaikštote į Lietuvos atlikėjų koncertus?
Kokio stiliaus muzikos klausotės dažniausiai?
Vidutiniškai per mėnesį, kokią procentinę pajamų dalį skiriate kultūrai (teatras, kinas, koncertai etc.)?
Apie organizuojamus koncertus ir kitą Lietuvos atlikėjų veiklą dažniausiai informuoja:
Dažniausiai muzikos klausotės per:
Kaip dažnai į savo grojaraštį, albumų/vinilų kolekciją ar kt. laikmenas įtraukiate naujas dainas?
Lietuvos atlikėjų perspektyvos
DidelėsVidutiniškosMažos
Perspektyvos Lietuvoje
Perspektyvos užsienyje
Kurį/ią Lietuvos atlikėją/grupę įvardintumėte kaip sėkmės atvejį?
Are esate atlikėjas/a?
Jei pasirinkote variantą NE, likusius klausimus praleiskite ir spauskite siųsti atsakymus. Ačiū.
Ar turite vadybininką/ę?
Ar Jus tenkina vadybininko/ės darbo rezultatai?
Jei vadybininko/ės neturite, įvertinkite ar jus tenkina šiais aspektais vykdoma Jūsų pačių veikla.
Visiškai tenkinaTenkinaIš dalies tenkinaNei tenkina, nei netenkinaNelabai tenkinaNetenkinaVisiškai netenkina
Vykdoma komunikacijos strategija
Koncertų/pasirodymų apimtis
Kuriama ateities vizija
Finansavimo strategija/pritrauktos lėšos
Ar iš muzikos uždirbamų lėšų pakanka užsiimti norima kūrybine veikla?
Kuris Jūsų komunikacijoje naudojamas įrankis yra:
Socialinės medijosRadijasTelevizijaSpaudaRenginiaiTinklalapis
Veiksmingiausias
Naudojamas dažniausiai
Naudojamas rečiausiai
Geidžiamiausias
Užpildykite organizacijų matricą
Galima pažymėti tik vieną variantą arba nežymėti nė vieno (jei klausimas neaktualus). Įvertinkite dažnumo faktorių. Pvz.: į kurias įstaigas kreipiatės dažniausiai, iš kurių įstaigų finansavimą gaunate dažniausiai ir t.t.
LTKT (Lietuvos kultūros taryba)LATGAAGATALIETUVOS DŽIAZO FEDERACIJALIETUVOS KULTŪROS INSTITUTASLIETUVOS KOMPOZITORIŲ SĄJUNGANACIONALINIS KULTŪROS CENTRAS
KREIPIAMASI Į
FINANSINĖ PARAMA GAUNAMA IŠ
EDUKACINĖ PARAMA/GAIRĖS GAUNAMOS IŠ
NUOLAT DOMIUOSI VEIKLA
TEIGIAMAI VERTINŲ VEIKLĄ
NEIGIAMAI VERTINU VEIKLĄ
VEIKLĄ VERTINU NEI GERAI, NEI BLOGAI (VIDUTINIŠKAI)
Ar jus tenkina jūsų auditorijos dydis?
Ar savo kūrybą norėtumėte pristatyti tarptautinei rinkai?
Ką įvardintumėte pagrindine priežastimi dėl kurios jūsų muzika retai skamba/neskamba tarptautinėje rinkoje?
Jei jūsų muzikos pozicijos užimamos tarptautinėje rinkoje jus tenkina į klausimą neatsakykite.
Įvertinkite Jūsų rengiamų pasirodymų dažnumą:
1 k. per savaitę1-2 kartus per savaitę3-5 kartus per savaitę1 k. per mėnesį1 k. per kelis mėnesius1 k. per šešis mėnesius1 k. per metusNekoncertuoju
Koncertų skaičius užsienyje
Koncertų skaičius Lietuvoje
Koncertai į kuriuos išpirkta daugiau nei 80% bilietų
Koks pokytis, Jūsų nuomone, yra reikalingiausias siekiant užtiktinti atlikėjų gerbūvį?
Jei esate patenkinti šių dienų muzikos rinkos aplinka į klausimą neatsakykite.