Naujų MM aptarnavimas, skatinant naudotis sukurtomis e-paslaugomis

 

Panevėžio AVMI pavesta parengti projektą ,,Naujų MM aptarnavimas, skatinant naudotis sukurtomis e-paslaugomis“.

Žinodami, kad geriausi rezultatai pasiekiami, kai surenkama visų darbuotojų patirtis ir idėjos, prašome Jūsų atsakyti į klausimus bei pasiūlyti idėjų ir pastabų.

 

Kokia forma turi prasidėti bendravimas su NMM - fiziniais asmenimis?

Kita

  1. Laiškas ne Mano VMI naudotojams

Laiško/pokalbio turinys (NMM - fiziniai asmenys):

Pranešimo, siunčiamo NMM dydis (NMM - fiziniai asmenys):

NMM mokymai (NMM - fiziniai asmenys):

Ar reikalingi priminimai prieš prievolių vykdymo terminą (NMM - fiziniai asmenys):

Ar reikalingas tarpinis kontaktavimas su NMM (NMM - fiziniai asmenys):

Kita

  1. Taip,atsižvelgiant į situaciją
  2. Reikalinga kas ketvirtį, jei NMM netinkamai vykdo prievoles

Ar tikslinga dirbant su NMM išskirti MM, kurie veiklą pradeda jau turėdami profesionalius buhalterius?

Kokia forma turi prasidėti bendravimas su NMM - juridiniais asmenimis?

Kita

  1. Laiškas ne Mano VMI naudotojams

Laiško/pokalbio turinys (NMM –juridiniai asmenys)

Pranešimo, siunčiamo NMM – juridiniam asmeniui dydis:

NMM mokymai ((NMM –juridiniai asmenys)

Ar reikalingi priminimai prieš prievolių vykdymo terminą (NMM –juridiniai asmenys)

Ar reikalingas tarpinis kontaktavimas su NMM (NMM –juridiniai asmenys)

Kita

  1. Taip, kas ketvirtį, jei NMM netinkamai vykdo prievoles

Ar reikalingas informavimas apie aktualius mokestinių prievolių vykdymo pakeitimus:

Kita

  1. Taip, atsižvelgiant į situaciją

Kiti pasiūlymai NMM aptarnavime, skatinant naudotis sukurtomis e-paslaugomis

    Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą