Naujų MM aptarnavimas, skatinant naudotis sukurtomis e-paslaugomis
Panevėžio AVMI pavesta parengti projektą ,,Naujų MM aptarnavimas, skatinant naudotis sukurtomis e-paslaugomis“.
Žinodami, kad geriausi rezultatai pasiekiami, kai surenkama visų darbuotojų patirtis ir idėjos, prašome Jūsų atsakyti į klausimus bei pasiūlyti idėjų ir pastabų.
Kokia forma turi prasidėti bendravimas su NMM - fiziniais asmenimis?
Kita
- Laiškas ne Mano VMI naudotojams
Laiško/pokalbio turinys (NMM - fiziniai asmenys):
Pranešimo, siunčiamo NMM dydis (NMM - fiziniai asmenys):
NMM mokymai (NMM - fiziniai asmenys):
Ar reikalingi priminimai prieš prievolių vykdymo terminą (NMM - fiziniai asmenys):
Ar reikalingas tarpinis kontaktavimas su NMM (NMM - fiziniai asmenys):
Kita
- Taip,atsižvelgiant į situaciją
- Reikalinga kas ketvirtį, jei NMM netinkamai vykdo prievoles
Ar tikslinga dirbant su NMM išskirti MM, kurie veiklą pradeda jau turėdami profesionalius buhalterius?
Kokia forma turi prasidėti bendravimas su NMM - juridiniais asmenimis?
Kita
- Laiškas ne Mano VMI naudotojams
Laiško/pokalbio turinys (NMM –juridiniai asmenys)
Pranešimo, siunčiamo NMM – juridiniam asmeniui dydis:
NMM mokymai ((NMM –juridiniai asmenys)
Ar reikalingi priminimai prieš prievolių vykdymo terminą (NMM –juridiniai asmenys)
Ar reikalingas tarpinis kontaktavimas su NMM (NMM –juridiniai asmenys)
Kita
- Taip, kas ketvirtį, jei NMM netinkamai vykdo prievoles
Ar reikalingas informavimas apie aktualius mokestinių prievolių vykdymo pakeitimus:
Kita
- Taip, atsižvelgiant į situaciją