Muzikinio albumo įvedimo į Lietuvos rinką reklamos planavimas
Šiuo metu Lietuvoje suskaičiuojama šimtai atlikėjų ir grupių užsiemančių muzikine veikla. Kaip vienas iš jų pajamų šaltinių yra parduodami muzikiniai albumai. Ne visoms grupėms ar atlikėjams pasiseka gauti gerus albumų pardavimų rezultatus kaip buvo planavę. Siekiant ištirti priežastis kodėl vieniems vartotojams muzikinis albumas yra patrauklesnis nei kitas, kokie faktoriai tai nulemia bus reikšmingas teoriniu ir praktiniu požiūriu. Tyrimo rezultatai ir išvados gali būti naudingi muzikos atlikėjų vadybininkams planuojant reklaminę veiklą. Taip bus pasiektas geresnis reklamos efektyvumas, kuris įtakoja ir albumų pardavimų skaičių.
Tyrimo objektas:
Apklaustųjų nuomonė įvertinant veiksmingiausias muzikinio albumo reklamines priemones
Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti muzikinio albumo reklamos tinkamas priemones. Ištirti ir nustatyti vadybos poreikį, kokį reklaminį planą reikėtų taikyti siekiant efektyvesnių rezultatų naujo muzikinio albumo įvedimui į Lietuvos rinką.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami