Muzikinio albumo įvedimo į Lietuvos rinką reklamos planavimas

Šiuo metu Lietuvoje suskaičiuojama šimtai atlikėjų ir grupių užsiemančių muzikine veikla. Kaip vienas iš jų pajamų šaltinių yra parduodami muzikiniai albumai. Ne visoms grupėms ar atlikėjams pasiseka gauti gerus albumų pardavimų rezultatus kaip buvo planavę. Siekiant ištirti priežastis kodėl vieniems vartotojams muzikinis albumas yra patrauklesnis nei kitas, kokie faktoriai tai nulemia bus reikšmingas teoriniu ir praktiniu požiūriu. Tyrimo rezultatai ir išvados gali būti naudingi muzikos atlikėjų vadybininkams planuojant reklaminę veiklą. Taip bus pasiektas geresnis reklamos efektyvumas, kuris įtakoja ir albumų pardavimų skaičių. Tyrimo objektas: Apklaustųjų nuomonė įvertinant veiksmingiausias muzikinio albumo reklamines priemones Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti muzikinio albumo reklamos tinkamas priemones. Ištirti ir nustatyti vadybos poreikį, kokį reklaminį planą reikėtų taikyti siekiant efektyvesnių rezultatų naujo muzikinio albumo įvedimui į Lietuvos rinką.

Ar atkreipiate dėmesį į reklamą?

Ar jus įtakoja reklama apsisprendimui pirkti reklamuojamą prekę?

Ar kada nors pirkote muzikinį albumą paskatinti reklamos?

Kur dažniausiai pastebite reklamuojamą muzikinį albumą?

Koks vizualiai patraukliausias muzikinio albumo reklamos būdas jums patinka?

Jūsų nuomonė, kur paskleista reklama daro Jums didžiausia poveikį?

To paties atlikėjo du negirdėti albumai. Kurį rinktumėtės?

Ar paveiktas reklamos Jūs esate nusipirkęs nereikalingą muzikinį albumą?

Reklama labiausiai Jus erzina?

Ką darote su reklamomis, kurias randate savo e-pašto dėžutėje?

Ar perkate muzikinius albumus internetu?

Ar siunčiatės nemokamai dainas ir albumus iš internetinių portalų?

Ar teko lankytis mėgiamo atlikėjo web puslapyje?

Ar teko pirkti dainas ar albumą tiesiogiai iš atlikėjo Web puslapio?

Ar jums svarbu perkant reklamuojamą albumą perklausyti iš anksto visas dainas?

Ar suteikia jums pridetinės vertės muzikiniai albumai, prie kurių pridedamas altikėjo gyvo garso koncertas DVD formate ar kt.smulki dovanėlė?

Ar esate aktyvus muzikos klausytojas (domitės savo mėgiamu atilkėju, vaikštot į įvairius muzikinius pasirodymus ir pan.)?

Ar norėtumete aktyviau lankytis koncertuose?

Ar muzikinio albumo kaina turi įtakos jūsų apsisprendimui pirkti?

Kas Jūsų manymu iš paminėtų dalykų labiausiai lemia naujo albumo populiarumą muzikinėje rinkoje?

Kaip vertinate grupės/atlikėjo išorinio įvaizdžio svarbą albumo perkamumui?

Ar esat prisijungę prie mėgiamų atikėjų profilių tokiuose socialiniuose portaluose kaip "Facebook", "myspace" ir pan.?

Kaip manot ar padeda jums apsispręsti pirkti albumą jei atlikėjo web puslapyje ar jo profilyje socialiniuose portaluose pats atlikėjas išsamiau pristatyto naują albumą?

Kokią muziką labiau mėgstate?

Lietuvos ar užsienio atlikėjų albumus dažniau perkate?

Dėl ko perkate atlikėjų albumus?

Jūsų nuomone, ar sunku išleisti muzikinį albumą, kad jis būtų pelningas?

Kas svarbiausia tokiu atveju, kad albumas būtų pelniningas?

Kaip manote ar gali populiarus muzikos atlikėjas išsiversti be reklamos pagalbos pristatant savo naują albumą?

Kaip vertintumėte bendrą populiariosios muzikos albumų perkamumą ir reklamą Lietuvoje?

Ar lengvai randat informaciją apie Jus dominantį muzikinį albumą?

Jūsų lytis

Jūsų amžius?

Jūsų išsilavinimas?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą