



Mokytojo autentiškumas – sėkmingos pedagoginės veiklos pagrindas
Gerbiami Pedagogai,
Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programos III kurso studentė Gabrielė Liškutė atlieka tyrimą, kurio tikslas yra išnagrinėti ikimokyklinio ugdymo pedagogų nuomonę apie mokytojo autentiškumo svarbą sėkmingoje pedagoginėje veikloje. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe „Mokytojo autentiškumas – sėkmingos pedagoginės veiklos pagrindas“. Pildant anketą vardo ir pavardės nurodyti nereikia, tai daroma siekiant užtikrinti Jūsų anonimiškumą. Anketoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymų variantų, tyrėjui svarbu Jūsų asmeninė nuomonė, kurią išreikšite mažiau nei per 10 minučių. Atsakydami į klausimus, pažymėkite Jums labiausiai tinkanti vieną arba kelis atsakymo variantus arba įrašykite savo variantą. Linkiu sėkmės atsakinėjant į klausimus.