Mokyklos struktūros tobulinimo programa (MSTP)

Kokie pokyčiai (teigiami/neigiami) įvyko mokykloje?

  1. Suformuota nauja administracijos komanda, dirbant naujai komandai ir reikalavimai skiriasi.
  2. Tik neigiami. vadovai pasijuto visagaliais. Mokytojas dabar- absoliutus nulis.
  3. Kol kas nėra akivaizdūs.
  4. Savalaikė, tikslinga pagalba mokytojui, mokiniams. Ugdymo rezultatų teigiamas pokytis.
  5. Sumažėjo mokytojų atlyginimai o skyrių vadovų padidėjo gerokai ir tai sudarė sąlygas dideliam socialiniam atskirtumui. atsirado arogancija, nesiskaitymas mokytojų atžvilgiu ir t.t mokytojams darbo nesumažėjo ir iš vis nežinia kokia kryptimi einama
  6. Naujai padarėm strateginį planą, veiklos programą, darom tarpinius matavimus. Pertvarkėm mokyklos dokumentus ir tvarkas. Labai gerai suprantame direktoriaus, pavaduotojo, skyrių vedėjų pareigybes.
  7. tikimės gauti gerą Personalo valdymo sistemą, nes pasiūlyta gana netobula, net gaištama daug laiko ją įsisavinant; galėjom pagilinti žinias kvalifikacijos kėlimo kursuose personalo klausimais.
  8. Neįvyko arba pablogėjo.
  9. Iš esmės niekas nepasikeitė, nes darbas vyko tas pats ir anksčiau, tik pavadinimai pasikeitė, o atlyginimas sumažėjo ženkliai visiems mokytojams. Psichologinis klimatas pablogėjo, nes dažnai vietoje patarimų, pagalbos yra kritikuojama..
  10. Nauja valdymo struktūra sudarė sąlygas aiškesniam funkcijų pasiskirstymui, sumažėjo mokytojų įvairių darbo grupių krūvis, perėjus prie eksperimentinio apmokėjimo, aiškesnis atlygis už papildomus darbus, suaktyvėjo savivaldos organizacijų veikla. Deja, trūksta lėšų pilnam pasirinkto modulio įgyvendinimui (neturime stebėsenos poskyrio, nepilnai išnaudojame numatytus skyrių vedėjų etatus ir pan.
  11. Gimnazijoje atsirado tik vienas skyriaus vedėjo etatas, bet ir tai davė geresnių pokyčių.
  12. Pagerėjo pagalba (kuravimas). Mokytojai betarpiškiau sprendžia aktualias ugdymo ir darbo organizavimo problemas.
  13. Darbuotojų komunikacija žymiai pagerėjo, valdymo išlaidos, pagalbos mokiniui teikimo specialistų komandos suformavimas, gimnazijos įvaisdis.
  14. Apie pasikeitimus struktūroje nesu informuota. Apie pareigybių pasikeitimus žinau tik iš apkalbų. Jokio oficialaus dokumento, kuriame būtų išvardinti žmonės ir jų sritys neteko matyti.
  15. Kol Kas jokie
  16. Tapo lengviau dirbti
  17. Teigiami
  18. Tolygiau pasiskirstė krūviai pavaduotojams (skyrių vedėjams); funkcijos aiškios, išvengiama funkcijų dubliavimosi; direktorius gali skirti daugiau laiko mokyklos įvaizdžio formavimui, bendradarbiavimui, dalyvavimui formuojant švietimo politiką rajone, naujų švietimo modelių kūrimui ir įgyvendinimui; atsirado naujų lyderių.
  19. Realiai pastebimų pokyčių neįvyko. Kadangi mokykla buvo finansuojama minimaliai iki dalyvavimo MSTP ir dalyvaujant MSTP, pakeisti mokyklos valdymo , pasiekti jo efektyvumo nepavyko. Norint teigiamų pokyčių reikėjo „augimo“, didėjimo, o to padaryti nebuvo galima.
  20. Labiau neigiami negu teigiami. Nepakankamai motyvuotai paskirti skyrių vedėjai.
  21. Priimtas į darbą žmogus, kuris skaldo kolektyvą.
  22. Iš pradžių buvo visko (buvo sričių, kurias vykdė keli darbuotojai arba niekas), bet po truputį viskas stojo į savas vietas.
  23. Teigiami - darbo krūvių, sričių pasiskirstymas Neigiami - atsirandanti priešprieša naujovėms
  24. JOKIE
  25. sunku detalizuoti
  26. Svarbiausia: taupomi laiko resursai, sprendimų priėmimas grįstas labiau duomenimis, stebėsena ugdymo proceso, pagalba mokytojui.