Mokyklos struktūros tobulinimo programa (MSTP)

Kokie pokyčiai (teigiami/neigiami) įvyko mokykloje?

  1. Suformuota nauja administracijos komanda, dirbant naujai komandai ir reikalavimai skiriasi.
  2. Tik neigiami. vadovai pasijuto visagaliais. Mokytojas dabar- absoliutus nulis.
  3. Kol kas nėra akivaizdūs.
  4. Savalaikė, tikslinga pagalba mokytojui, mokiniams. Ugdymo rezultatų teigiamas pokytis.
  5. Sumažėjo mokytojų atlyginimai o skyrių vadovų padidėjo gerokai ir tai sudarė sąlygas dideliam socialiniam atskirtumui. atsirado arogancija, nesiskaitymas mokytojų atžvilgiu ir t.t mokytojams darbo nesumažėjo ir iš vis nežinia kokia kryptimi einama
  6. Naujai padarėm strateginį planą, veiklos programą, darom tarpinius matavimus. Pertvarkėm mokyklos dokumentus ir tvarkas. Labai gerai suprantame direktoriaus, pavaduotojo, skyrių vedėjų pareigybes.
  7. tikimės gauti gerą Personalo valdymo sistemą, nes pasiūlyta gana netobula, net gaištama daug laiko ją įsisavinant; galėjom pagilinti žinias kvalifikacijos kėlimo kursuose personalo klausimais.
  8. Neįvyko arba pablogėjo.
  9. Iš esmės niekas nepasikeitė, nes darbas vyko tas pats ir anksčiau, tik pavadinimai pasikeitė, o atlyginimas sumažėjo ženkliai visiems mokytojams. Psichologinis klimatas pablogėjo, nes dažnai vietoje patarimų, pagalbos yra kritikuojama..
  10. Nauja valdymo struktūra sudarė sąlygas aiškesniam funkcijų pasiskirstymui, sumažėjo mokytojų įvairių darbo grupių krūvis, perėjus prie eksperimentinio apmokėjimo, aiškesnis atlygis už papildomus darbus, suaktyvėjo savivaldos organizacijų veikla. Deja, trūksta lėšų pilnam pasirinkto modulio įgyvendinimui (neturime stebėsenos poskyrio, nepilnai išnaudojame numatytus skyrių vedėjų etatus ir pan.