Tikėjomės, kad įvestos skyrių vedėjų pareigybės padės kartu su mokytojais siekti ugdymo kokybės.
MSTP programa labai gera, bet mokykloje neįsitenkam į finansinius rėmus, todėl neturime neformaliojo skyriaus vedėjo.
Mažiau viršininkų ant galvos, mažiau popierizmo. Daugiau tiesioginio darbo su vaikais be primetamų projektų, papildomų darbų ir t.t. Daugiau pagarbos mokytojui, jo palaikymui, paskatinimui iš administracijos pusės.
To ir tikėjomės
Tikėjausi geresnių. Labai trukdo finansų stygius, dėl to negalėjome įgyvendinti savo planų.
Aiškesnio funkcijų ir darbų pasidalinimo ir glaudesnio bendradarbiavimo tarp mokytojų ir mokyklos administracijos.
Sustyguoti darbą tarp gimnazijos ir jos skyrių, optimizuoti valdymo išlaidas.
Mažesnio popierizmo
Naujos struktūros įgyvendinimo
Valdymo decentralizacija, geresnės sąlygos lyderystei ir naujoms iniciatyvoms, atsakomybės pasidalijimas dalyvaujant sprendimų priėmime,
Tikėjomės vidaus struktūros pertvarkos, naujovių, pagalbos sprendžiant problemas
Tikėjausi, aiškaus funkcijų pasiskirstymo
Bus peržiūrėtos pareigybės, kai kurias veiklos sritis bus galima deleguoti kitam darbuotojui.
Sunkiai naujovės skinasi kelią. Tikėjausi greitesnių teigiamų poslinkių.
JOKIŲ
tinkamesnio pasiskirstymo veikla atsižvelgiant į susidariusią situaciją
Paraiškoje yra laukiami rezultatai. Pasiekti rezultatai šią programą įgyvendinant pranoko lūkesčius, bet visi pokyčiai, apie kuriuos klausėte šioje anketoje, yra sutapę ir su kitais mūsų vykdomais projektais, vadovų komandos profesiniu tobulėjimu, visai nebūtinai su MSTP. Šios programos negalima sureikšminti. Ji tiesiog leido keisti, kurti, davė pagrindus.