Mokyklos struktūros tobulinimo programa (MSTP)

Kodėl nusprendėte dalyvauti MSTP programos antrame etape ir pakeisti mokyklos valdymo struktūrą? (Klausimas skirtas mokyklų direktoriams, direktoriaus pavaduotojams ugdymui, skyrių, atsakingų už ugdymą, vedėjams)

  1. Taip nusprendė mokyklos administracija
  2. Aš pradinės mokyklos bibliotekos vedėja. Į daugelį klausimų tinkamai negaliu atsakyti/
  3. Siekėme efektyvinti mokyklos valdymą, tobulinti veiklos rezultataus
  4. Norėjome tinkamai pasiskirstyti funkcijomis, jų nedubliuoti.
  5. Mūsų mokyklos direktorius tvirtai nusprendė dalyvauti, o mes į MSTP programą įsiliejome. Direktoriaus pavaduotojas ugdymui išėjo į pensiją. Mokykloje turėjo vykti pokyčiai.
  6. Norėjome geresnės darbo kokybės: ugdymo kokybės, aiškaus funkcijų pasiskirstymo administracijos darbe, popierizmo mažinimo, aktyvesnės savivaldos organizacijų veiklos, kokybiškesnio vidaus įsivertinimo ir pan.
  7. Norėjome pokyčių.
  8. Norėjome labiau atskirti valdymo funkcijas nuo pagalbos.
  9. Prie gimnazijos buvo prijungtos trys pagrindinės mokyklos, atsirado poreikis keisti valdymą.
  10. Noras dar labiau sukonkretinti atsakomybes už veiklas.
  11. Siekėme efektyvesnio valdymo modelio.
  12. Tikėjomės turėti galimybę racionaliai ir efektyviai pasiskirstyti veiklas
  13. Ieškojome efektyvesnio valdymo modelio
  14. Negaliu atsakyti, esu neinformuota
  15. Norėjosi kitaip pasidalyti veiklas.
  16. KAD SUTAUPYTŲ PINIGŲ.
  17. vykdant rajono mokyklų struktūros pertvarką iškilo būtinybė peržiūrėti valdymą ir pritaikyti jį atsižvelgiant į naują situaciją
  18. Tiksliai žinojau, kad buvusi sistema jau yra stabdys siekiant gilintis į kiekvieno mokinio pasiekimus ir pažangą, siekiant mokyklos pažangos.